Data: 2010-11-19 21:24:03 | |
Autor: Santana | |
Jakiej marki laptopy | |
Użytkownik "jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ic6hto$c5l$1mx1.internetia.pl... Witam 1. Asus 2. Toshiba 3. Dell 4. IMHO :) |
|
Data: 2010-11-19 21:38:25 | |
Autor: jurski | |
Jakiej marki laptopy | |
jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej marki serwisy
To odpowiedź na pierwszą czy drugą część pytania? -- jurski -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - tak młodo jak dziś już się nie spotkamy |
|
Data: 2010-11-19 22:38:51 | |
Autor: 1634Racine | |
Jakiej marki laptopy | |
jurski in news:ic6mvs$cs5$1news.onet.pl
To odpowiedź na pierwszą czy drugą część pytania?jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej marki serwisy1. Asus powiedz: dlaczego asus, dell budzą wątpliwości (Twe)? [pomijam Tx] |
|
Data: 2010-11-20 08:24:00 | |
Autor: mariusz | |
Jakiej marki laptopy | |
Santana pisze tak:
1. Asus Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej nie doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku zepsuło się podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu, na razie nic się nie zepsuło odpukać :) Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród Asus, Samsung, Lenovo. -- mariusz |
|
Data: 2010-11-20 13:37:51 | |
Autor: BQB | |
Jakiej marki laptopy | |
W dniu 2010-11-20 08:24, mariusz pisze:
Santana pisze tak: Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej naprawy, to już zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym względem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych. |
|
Data: 2010-11-20 12:44:14 | |
Autor: januszek | |
Jakiej marki laptopy | |
BQB napisa?(a):
KaĹźdej firmie trafia siÄ ileĹ sztuk, ktĂłre siÄ psujÄ i nie ma znaczenia, jaka to firma. Natomiast sposĂłb zaĹatwienia takiej naprawy, to juĹź zaleĹźy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym wzglÄdem wypada Dell - dzisiaj dzwonisz, Ĺźe popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzieĹ roboczy. Puki co, nie znam lepszego podejĹcia do napraw gwarancyjnych. Nie kaĹźda gwaranacja DELL-a tak dziaĹa ;) Ale generalnie wĹaĹnie to jest sedno sprawy - warto kupiÄ sprzÄt z najelpszÄ i najdĹuĹźszÄ umowÄ serwisowÄ . 3 lata gwaracji to IMO dla laptopa podstawa. j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "PrÄdkoĹÄ zabija. WĹÄ cz myĹlenie!" |
|
Data: 2010-11-20 21:01:26 | |
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz | |
Jakiej marki laptopy | |
Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a): Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 - okazało się że nie ma szans by dysk wymieniany na gwarancji miał preinstalowany system operacyjny. I jak nie ktoś nie zrobił płytek z systemem do recovery od razu po zakupie to jedyne co ci zaproponują to zakup nowego systemu. Zdrówko |
|
Data: 2010-11-23 14:22:37 | |
Autor: shaman | |
Jakiej marki laptopy | |
W dniu 2010-11-20 21:01, Maciek Babcia Dobosz pisze:
Dnia 2010-11-20, o godz. 13:37:51 Ja dostałem do DELLa zafoliowany nośnik z systemem. Nie widzę powodu, żeby kupować drugi raz to za co już raz się zapłaciło. PZDR Shaman |
|
Data: 2010-11-23 14:41:34 | |
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz | |
Jakiej marki laptopy | |
Dnia 2010-11-23, o godz. 14:22:37
shaman <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał(a): > Mit z tym serwisantem i naprawą od ręki. Przećwiczone na XPS 1330 - Zakupiony sprzęt nie miał nośników. Nabywca nie zrobił - mimo zalecenia - kopii z partycji narzędziowej. A Dell stwierdził że nie dostarczy dysku z systemem ani płyt do instalacji. Zaproponowali tylko zakup systemu w normalnej cenie. Wybrnąłem z sytuacji tworząc nośniki z innego egzemplarza tego modelu do jakiego miałem odstęp ale niesmak pozostał. Zdrówko |
|
Data: 2010-11-20 20:57:30 | |
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz | |
Jakiej marki laptopy | |
Dnia 2010-11-20, o godz. 08:24:00
mariusz <email@wremoncie.pl> napisał(a): Santana pisze tak: Każdy z wymienionych albo pracuje albo pada. Zależy nie od marki a od konkretnego egzemplarza. Po prostu zależy jak trafisz. Post pisany z HP Compaq 6820s który zaliczył już wymianę matrycy i dysku a moduł BT nie chce działać niezależnie od systemu jaki na nim akurat działa. Ale ma fajną klawiaturę. ;-) Zdrówko |
|
Data: 2010-11-22 05:45:42 | |
Autor: mariusz | |
Jakiej marki laptopy | |
Maciek "Babcia" Dobosz pisze tak:
Ale ma fajną klawiaturę. ;-) RJ45 po lewej, power po prawej i ma mieć hdmi, ma? :) -- mariusz |
|