Jakiej narodowości byli ci, którzy ...

Data: 2012-08-13 20:43:27
Autor: Grzegorz Z.
Jakiej narodowości byli ci, którzy ...
....sprzedali Polskę czarnym?

http://www.youtube.com/watch?v=IBwx190-yEE

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-13 20:45:35
Autor: zdumiony
Jakiej narodowości byli ci, którzy ...
Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k0bhsc$v4h$1dont-email.me...
...sprzedali Polskę czarnym?

http://www.youtube.com/watch?v=IBwx190-yEE

Czemu tak nie lubisz Kościoła?

Data: 2012-08-13 22:52:32
Autor: K.S.
Jakiej narodowości byli ci, którzy ...
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0bi0b$eo2$1inews.gazeta.pl...
| Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości
| news:k0bhsc$v4h$1dont-email.me...
| > ...sprzedali Polskę czarnym?
| >
| > http://www.youtube.com/watch?v=IBwx190-yEE
|
| Czemu tak nie lubisz Kościoła?
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
CYTAT: z 18 VI 2012
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
Grzegorz Z.

A przy tym piętnuje od czasu do czasu Lefebrystów. Czemu? Łatwo si eimyśleć.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2012-08-14 09:13:16
Autor: mkarwan
Jakiej narodowości byli ci, którzy ...
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Data: 2012-08-13 23:53:33
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-13 20:45, zdumiony pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości
...sprzedali Polskę czarnym?

http://www.youtube.com/watch?v=IBwx190-yEE

Czemu tak nie lubisz Kościoła?

Rozróżnijmy pewną kwestię... Kościół, to wspólnota tak? Jeśli się ze mną zgadzasz, to powinieneś odróżnić walkę z KK, a jego przedstawicielami, a szczególnie z ich działaniami, które jest niesprawiedliwe i uwłaczające naukom KK. Chcesz przykładów? No cóż... Samobójstwo księdza... Tłumaczenie: Zbłądził itp. itd. Samobójstwo 14-latka pogrzeb bez księdza. Tolerowanie sekciarza Natanka, przerzucanie pedofili z parafii do parafii... Przykład z mego podwórka Petz. Można mnożyć i mnożyć. Do mkarwana: Nie żądaj linka, sam sobie leniu wyszukaj, google prawdę ci powie.

Data: 2012-08-14 07:41:02
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-13 23:53, Lorn pisze:

[...]

Google? Prawdę - Czyżby? I tak nawiasem - co ty chcesz od Natanka, od ewidentnie wrobionego Petza, albo ten ksiądz który się niedawno spalił.? Przychodzi osobnik i oskarża że kilkanaście lat temu został zgwałcony, ludzie - opamiętania!! - Bo to wygląda na polowania kanalii na porządnych ludzi. A więc nie warto się w ciemno przyłączać do polującej sfory.

Data: 2012-08-14 10:42:02
Autor: zdumiony
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0cofl$5o3$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zgadzam się

Data: 2012-08-17 21:49:51
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-14 07:41, Trybun pisze:
[...]

Google? Prawdę - Czyżby?

Trzeba wiedzieć czego i jak szukać.

I tak nawiasem - co ty chcesz od Natanka

Chociażby olewa brawo budowlane.

od ewidentnie wrobionego Petza

Jestem z Łomży, Petz urzędował tu i wiem więcej niż możesz sobie wyobrazić. :>

albo ten ksiądz który się niedawno spalił.?

Spalił? :>

Przychodzi osobnik i oskarża że kilkanaście lat temu został zgwałcony,
ludzie - opamiętania!!

Hmm... Ok, gdyby tylko jedna osoba oskarżała, ale nie cała RZESZA ;-)

- Bo to wygląda na polowania kanalii na
porządnych ludzi.

No patrz jaka ta historia przewrotna... Polowali na czarownice, polują na pedofilii.

A więc nie warto się w ciemno przyłączać do polującej
sfory.

Nie moja wina, że jesteś ciemny i  masz zaćmę skoro nie dostrzegasz problemu.

Data: 2012-08-18 08:11:24
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:49, Lorn pisze:

Google? Prawdę - Czyżby?

Trzeba wiedzieć czego i jak szukać.

Nigdy nie będziesz miał pewności czy ktoś ci nie robi wody z mózgu.

I tak nawiasem - co ty chcesz od Natanka

Chociażby olewa brawo budowlane.

To już problem urzędasów. Nawiasem mówiąc nasze prawo budowlane jest do d*py. Cała jego istota to ordynarne wyciąganie kasy od obywateli..

od ewidentnie wrobionego Petza

Jestem z Łomży, Petz urzędował tu i wiem więcej niż możesz sobie wyobrazić. :>

A ja w z okolic Poznania. I też życiorys tego człowieka nie jest mi obcy. Znam go nie tylko z opisów w "Gazecie".

albo ten ksiądz który się niedawno spalił.?

Spalił? :>

Najprawdopodobniej zemsta kogoś kto uwierzył w to że ten ksiądz kogoś zgwałcił.

Przychodzi osobnik i oskarża że kilkanaście lat temu został zgwałcony,
ludzie - opamiętania!!

Hmm... Ok, gdyby tylko jedna osoba oskarżała, ale nie cała RZESZA ;-)

I co, dajemy wiarę pomawiającym? Bo to ksiądz..

- Bo to wygląda na polowania kanalii na
porządnych ludzi.

No patrz jaka ta historia przewrotna... Polowali na czarownice, polują na pedofilii.

Tak, a ilu z nich, tych oskarżanych o pedofilię księży zostało złapanych na gorącym uczynku. To znaczy mam tu na myśli obdukcję lekarską jako dowód..

A więc nie warto się w ciemno przyłączać do polującej
sfory.

Nie moja wina, że jesteś ciemny i  masz zaćmę skoro nie dostrzegasz problemu.

Rozumiem że rozmawiam z kimś kto się poczuł członkiem polującej sfory.

Data: 2012-08-19 23:07:26
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-18 08:11, Trybun pisze:
W dniu 2012-08-17 21:49, Lorn pisze:

Google? Prawdę - Czyżby?

Trzeba wiedzieć czego i jak szukać.

Nigdy nie będziesz miał pewności czy ktoś ci nie robi wody z mózgu.

Ba... Prawda jest dzisiaj luksusem.

I tak nawiasem - co ty chcesz od Natanka

Chociażby olewa brawo budowlane.

To już problem urzędasów. Nawiasem mówiąc nasze prawo budowlane jest do
d*py. Cała jego istota to ordynarne wyciąganie kasy od obywateli..

Nie piszemy o prawie budowlanym jako takim, a o Natanku który świadomie łamie prawo "kulawe ale prawo" budowlane.

[...]

Ok, teraz zerknij sobie na jego karierę "zawodową" i dowiesz się jaki on jest dla ciebie obcy :> To właśnie po aferze molestowanka przerzucili go do poznania. No cóż, pewnie bredzę, a oskarżenia kleryków były jedynie pijackimi omamami.

albo ten ksiądz który się niedawno spalił.?

Spalił? :>

Najprawdopodobniej zemsta kogoś kto uwierzył w to że ten ksiądz kogoś
zgwałcił.

Najprawdopodobniej... Czyli może, albo nie może :P

[...]

Ksiądz jest świętą krową? Nie można go palcem tknąć? Zbiorowe opętanie? :>

[...]

Tu się właśnie ujawnia twoja ignorancja... 20, a nawet i 15 lat temu ksiądz był osobą wobec której takie oskarżenia były absurdalne z punktu widzenia społecznego. Przecież, to jest osoba duchowna, głosząca słowo Boże. Dzisiaj w dobie mediów elektronicznych przestają być uduchowieni. Nagle dowiadujemy się wszyscy, że ksiądz z danej parafii ma dziecko, co było tylko i wyłącznie skrywanym/oczywistym faktem na 'terenie' parafii. Musi się zmienić mentalność ludzka, aby zacząć dostrzegać problem, który KK bagatelizuje... Powoli odsiewamy prawdziwych pasterzy Bożych, od ludzi wybierających łatwy i przyjemny styl życia.

Źle rozumiesz.

Data: 2012-08-14 10:06:42
Autor: zdumiony
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k0bt10$h6n$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Każdy widzi co innego "Tolerowanie sekciarza Natanka" a ja widzę niszczenie wspaniałego księdza, "Samobójstwo księdza" a ja widzę nagonkę na niewinnego księdza

Data: 2012-08-13 21:42:58
Autor: mkarwan
Jakiej narodowości byli ci, którzy ...
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Jakiej =?iso-8859-2?Q?narodowo=B6ci_byli_ci=2C_kt=F3rzy_=2E=2E=2E?=
Date: Mon, 13 Aug 2012 20:43:27 +0200

Data: 2012-08-13 21:59:59
Autor: Gringo

Data: 2012-08-13 23:45:33
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-13 20:43, Grzegorz Z. pisze:
...sprzedali Polskę czarnym?

http://www.youtube.com/watch?v=IBwx190-yEE

Do jakiej narodowości należą purpurowi? :>

Jakiej narodowości byli ci, którzy ...