Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?

Data: 2011-01-12 14:14:43
Autor: boukun
Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?
Bo samo nazwisko już jest jakieś takie niepolskie, a wmawianie Polakom, że to jest jakaś niby wielka gwiazda, urąga przynajmniej mojemu intelektowi. Kto go i skąd wyciągnął, jakich ma rodziców?
Dla mnie to jest podejrzane, żeby z byle kogo robić gwiazdora...

boukun

Data: 2011-01-12 14:21:35
Autor: Dirko
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igk9sl$7na$1mx1.internetia.pl...

[...]

    Zacznij od swojej genealogii.
A co do oceny gry aktorskiej to Szyc ma prawo Ci się nie podobać ale kogo to obchodzi?

Data: 2011-01-12 15:49:24
Autor: boukun

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:igk9ss$8pe$1news.vectranet.pl...
[...]

A komuś, komukolwiek tak naprawdę się tam może podoba?

boukun

Data: 2011-01-12 14:27:45
Autor: Neko
[...]

On jest narodowosci chinskiej.

Data: 2011-01-12 14:33:34
Autor: PesTYcyD
Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?
Boukun nie czytaj już pudelka. Stary pierdziel jesteś a zajmujesz się takimi pierdołami. Napisz do Szyca, żeby wysłał ci zdjęcie napleta.

Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?