Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?

Data: 2011-01-12 14:27:45
Autor: Neko
Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Bo samo nazwisko już jest jakieś takie niepolskie, a wmawianie Polakom, że to jest jakaś niby wielka gwiazda, urąga przynajmniej mojemu intelektowi. Kto go i skąd wyciągnął, jakich ma rodziców?
Dla mnie to jest podejrzane, żeby z byle kogo robić gwiazdora...

On jest narodowosci chinskiej.

Jakiej narodowości z pochodzenia jest Borys Szyc?