Jakies najtansze biuro maklerskie?

Data: 2011-09-02 19:37:30
Autor: fReLuZ
Jakies najtansze biuro maklerskie?
Szukam jakiegos taniego biura maklerskiego?

Ile najtanie prowizja za nabycie/sprzedazy akcji?
No i najwazniejsze ile za nabycie/sprzedaz kontraktu?

Data: 2011-09-03 08:06:39
Autor: newsy
Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:j3r48p$90c$1inews.gazeta.pl...
Szukam jakiegos taniego biura maklerskiego?

Ile najtanie prowizja za nabycie/sprzedazy akcji?
No i najwazniejsze ile za nabycie/sprzedaz kontraktu?

Jak ja zakładałem konto (ok rok temu) najtańszy był chyba xtb. Ja wybrałem
wtedy Aliora

Data: 2011-09-03 20:16:08
Autor: DJ\(Dominik\)
Jakies najtansze biuro maklerskie?
17 biur w zestawieniu. Do wyboru do koloru.
http://www.stopazwrotu.pl/1,40,Zestawienie_rachunkow_inwestycyjnych(06-04-2011).html

Jakies najtansze biuro maklerskie?