Jakieś nowe fajne teorie spiskowe ?

Data: 2010-04-28 17:39:17
Autor: Eulalia Browarek
Jakieś nowe fajne teorie spiskowe ?
Bo oprócz tej, że spiskowe teorie to spisek PO i GW mający na celu skompromitować wyborców PiSu, jakoś się uciszyło w temacie ;)

Zennon

Data: 2010-04-28 19:40:44
Autor: u2
Jakieś nowe fajne teorie spiskowe ?
W dniu 2010-04-28 19:39, Eulalia Browarek pisze:
Bo oprĂłcz tej, Âże spiskowe teorie to spisek PO i GW majÂący na celu skompromitowaĂŚ wyborcĂłw PiSu, jakoÂś siĂŞ uciszyÂło w temacie

GWno samo się kompromituje. Nie trzeba mu kolesiów z peło.

Data: 2010-04-29 00:39:26
Autor: Adam

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hr9rs5$9up$1tioat.net...
Bo oprócz tej, że spiskowe teorie to spisek PO i GW mający na celu
skompromitować wyborców PiSu, jakoś się uciszyło w temacie ;)

Zennon
Nie rozumiem jednej rzeczy: otóż ze wszystkich relacji wynika, że na lotnisku w Smoleńsku nikt na ten samolot nie czekał. Jak więc pasażerowie mieli się udać na uroczystości?
Gdyby ktoś na lotniksju by czekał, to przecież wiedzieliby, że samolot ma opóźnienie. Wyglądali by go i musieliby widzieć, jak się zbliża, czy krąży nad lotnikiem czy też nie a w końcu zobaczyliby, że ok. 1 km przed lotnickiem samolot spadł na ziemię i wiedzieliby dokładnie, o której to było godzinie. A tu nic - kompletna cisza, żadnych relacji świadków! I do tego ok. 15 minut w różnicy w podaniu faktycznej godziny katastrofy!
AC

Data: 2010-04-28 23:58:29
Autor: zbig
On 29 Kwi, 00:39, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
napisał w wiadomościnews:hr9rs5$9up$1tioat.net...> Bo oprócz tej, że spiskowe teorie to spisek PO i GW mający na celu
> [...]

godzinie. A tu nic - kompletna cisza, żadnych relacji świadków! I do tego
ok. 15 minut w różnicy w podaniu faktycznej godziny katastrofy!

Wałkowaliśmy to już wczaeśniej. Na miejscu był BOR, służby
dyplomatyczne, wywiad i kontrwywiad, część ekip medialnych oraz
gospodarze. Byli wszyscy co trzeba. Puknij się zdrowo w chory łeb,
zabierz się do jakiejś roboty i nie zaśmiecaj kretynizmami tego forum..

Data: 2010-04-29 00:42:54
Autor: u2
Jakieś nowe fajne teorie spiskowe ?
W dniu 2010-04-29 00:39, Adam pisze:
Nie rozumiem jednej rzeczy

Eto uże tol`lko istoria.

Data: 2010-04-29 08:08:33
Autor: konserwator

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bd8b920$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

[...]

mgla byla - podobno...
to i mogli nie widziec...
ale faktycznie czemu nie ma relacji z tymi co podobno mieli czekac na prezydenta... (jacys kierowcy, ochrona, przedstawiciel smolenska....)

Data: 2010-04-29 15:16:17
Autor: cyc
[...]

Po co mieli czakac ? przeciez wszyscy wiedzieli w tym Putin , Tusk i sluzby ze samolot sie rozbije ! nie ? .
Jak film pokazal czekali tam ci , ktorzy dobijali rannych jeszcze i ci , ktorzy likwidowali dowody dzialania broni magnetycznej ( odmagnetyzowywali szczatki ) .

cyc

Data: 2010-04-29 15:19:59
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 15:16, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

No. A wcześniej jeszcze zrobili bardzo gęstą mgłę, zmienili pole magnetyczne ziemi i sztucznie podwyższyli niektóre faragmenty terenu przed lotniskiem. Ba - może nawet ręcznie wyrwali to lotnisko spod lądującego prawidłowo samolotu i na to miejsce wciągnęli drzewa. Cycek - lecz się. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 15:31:27
Autor: cyc

Użytkownik "L'e-szczur" <leszczur@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00002020.4bd9877fnewsgate.onet.pl...
[...]

Ty od wczoraj na grupie ? .
Nie czujesz kpiny ? , chyba jedyny tutaj !.

cyc

Data: 2010-04-29 07:34:55
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:31, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "L'e-szczur" <leszc...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:3461.00002020.4bd9877fnewsgate.onet.pl...

> [...]
> Ba -
> może nawet ręcznie wyrwali to lotnisko spod lądującego prawidłowo samolotu

Ty od wczoraj na grupie ?

Od lat. Ale ostatnio zatęskniłem za grupowym folklorem ;-P

Nie czujesz kpiny ? , chyba jedyny tutaj !.

Spoko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 16:32:04
Autor: sofu
> [...]

godzinie. A tu nic - kompletna cisza, żadnych relacji świadków! I do tego
ok. 15 minut w różnicy w podaniu faktycznej godziny katastrofy!

Ci co strzelali to wiedzą o której sie rozbił samolot.

Jakieś nowe fajne teorie spiskowe ?