Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe

Data: 2020-11-07 23:48:01
Autor: Animka
Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe
Pojawiły mi si w komputerze jakies nowe porty i urzdzenia systemowe.
- Arcorlink USB 2.0 Card Reader.
System komunikował mnie, żebym wysunęła kartę. Oglądam wszystkie gniazdka w monitorze i żadnej karty tam nie widzę. Odinstalowałam. Po ponownym uruchomieniu znowu sie zainstalował i już o tym, żeby wyjąć kartę komunikatu nie ma.

-Lightwejgh Sensors Root Enumerator. Nie wiem do czego to jest.

- Matrox Extio PCI Standard PCI to PCI Bridge - też nie wiem do czego to jest.

W monitorze mam ze 4 gniazdka USB, wejście do DVI i Display Port
Jeszcze z tego nie korzystałam, bo mi wystarcza gniazdek w komputerze.

Kupiłam monitor bez listwy dźwiękowej, bo do tego to trzeba dokupić oddzielnie. Korztystam z dobrych poczciwych głośników.

Monitor -jak go usypiam to informuje komunikatem po angielsku:"monitor idzie spać" i nie usypia się sam, tylko wyłącza mi komputer i mnie to denerwuje. Jeśli chodzi o zablokowanie ekranu "Win+L" to jest ok.

--
animka

Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe