Jakies nowe zasady w komunikacyjnym OC?

Data: 2010-12-15 10:27:37
Autor: witek
Jakies nowe zasady w komunikacyjnym OC?
On 12/15/2010 10:22 AM, Maruda wrote:
Czołem.

Zadzwoniła dziś do mnie akwizytorka z Avivy w sprawie OC, przepytała o
to-i-owo i utknęliśmy na pytaniu:
- Czy pojazdem będzie kierowała osoba w wieku <26 lat?
- W tej chwili nie przewiduję, ale nie mogę zadeklarować, że taka osoba
nie będzie pojazdem nigdy dysponowała.
- No bo ja muszę wpisać nazwisko takiej osoby, *bo możemy w takim
przypadku odmówić wypłaty odszkodowania*

No i tym zakończyliśmy rozmowę, bo skoro pani "musi", a ja "nie mogę" -
to dalej siÄ™ nie da.

Niech mnie ktoś łaskawie oświeci:
- co się w tym zakresie zmieniło?
- gdzie to zostało zapisane?
- czy dotyczy to wszystkich umów OC właściciela/ubezpieczyciela pojazdu,
czy jest to tylko fanaberia Avivy?

bo statystycznie  mlodsze powoduje wiecej wypadkow, wiec jak zadeklarujesz, ze nikt mlodszy niz 26 lat nie bedzie prowadzil samochodu to ci policza po nizszej stawce,  jak nie, to po wyzszej.
chyba wiekszosc o to pyta.

Data: 2010-12-15 17:31:38
Autor: SDD
Jakies nowe zasady w komunikacyjnym OC?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:ieaqa2$2u3$5inews.gazeta.pl...

[...]

No niby nak, ale na gucio im nazwisko takiej osoby?
Przeciez na zdrowy rozum by wystarczylo podac, ze moze sie zadzryc, ze taka osoba bedzie prowadzila, ale skad wlasciciel ma w momencie zawierania umowy wiedziec, komu w przyszlosci przyjdzie mu uzyczyc auta?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-15 11:14:25
Autor: witek
On 12/15/2010 10:31 AM, SDD wrote:
No niby nak, ale na gucio im nazwisko takiej osoby?

pojecia nie mam.

niedlugo wymysla, ze jak prowadzil samochod ktos kogo nie bylo na liscie, to w ogole nie beda nic wyplacac.

tak wlasnie mam w pewnym ubezpieczeniu.
jak daja komus samochod, to ja odpowiadam z wlasnej kieszeniu, chyba, ze ten ktos ma wlasne ubezpieczenie, albo dopiszę go do mojego.

Data: 2010-12-16 20:05:27
Autor: Papuso Smurfo
Órzytkownik "SDD" napisał:
[...]

tu zdrowy rozum nie ma nic do żeczy, chodzi po prostu o kolejn± głupi±
prafnicz± regułkę w celu wymigania się ubezpieczyciela od wypłaty
odszkodowania, po prostu płacisz a w umowie masz że ci odszkodowania nie
wypłac±:O)

Jakies nowe zasady w komunikacyjnym OC?