Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia

Data: 2019-08-31 14:03:04
Autor: Bruno Brunowski
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
ale Lech się spóźnił na strajk i nie obchodzimy. Prawda li to?

--
Bruno

Data: 2019-08-31 23:08:51
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
ale Lech się spóźnił na strajk i nie obchodzimy. Prawda li to?

Oczywiście mówisz o Lechu Wałęsie co płot przeskoczył lub go motorówką
dowieźli? :-)

Ja pamiętam po ilu latach pracy miała być emerytura w ludzkiej komunie a
po ilu jest w "niewydolnym i bezdusznym kapitalizmie".  HAŃBA!
Dlaczego Lech Wałęsa nie broni realizacji tych postulatów?! :-)

Chcesz przypominać?  Proszę bardzo, tylko się nie spodziewaj trzymania
się dyskusji tylko tych aspektów które ci pasują.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-31 14:34:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 23:10:59 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> ale Lech się spóźnił na strajk i nie obchodzimy. Prawda li to?

Oczywiście mówisz o Lechu Wałęsie co płot przeskoczył lub go motorówką
dowieźli? :-)

Nie.

--
Bruno

Data: 2019-09-01 06:41:38
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
        -- - Ja pamiętam po ilu latach pracy miała być emerytura w ludzkiej komunie a
po ilu jest w "niewydolnym i bezdusznym kapitalizmie" Dziękuję ci Filipku za 15 dolców miesięcznej emerytury (w dusznej komunie pisałbyś tutaj z drewnianego kompa :))

JB

Data: 2019-09-01 16:46:58
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Czy tak licząc RP3 robi długi Gierka co każde 3-4 lata?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-01 16:12:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dług Gierka wynosił 20 miliardów USD?  Przeciętny robol musiałby na to pracować przez miliard miesięcy, albo milion roboli przez prawie sto lat.

JB

Data: 2019-09-01 07:18:25
Autor: Runt
W dniu 2019-08-31 o 23:08, pajac A. Filip pisze:
[...]

POnieważ prawda jest inna!

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--
Runt

Data: 2019-09-02 00:01:14
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
  -- - POnieważ prawda jest inna

A pies?

Data: 2019-09-02 09:21:06
Autor: Runt
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
W dniu 2019-09-02 o 09:01, Jacek Bialy pisze:
   -- - POnieważ prawda jest inna

A pies?

stał z dwoma ch...i czyli tobą i zenkiem ;-))))

--
Runt

Data: 2019-09-01 06:31:40
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
  -- ale Lech się spóźnił na strajk i nie obchodzimy. Prawda li to?

Masz już sklerozę, czy znowu żartujesz?..   Przywieźliście go do stoczni, żeby wygasił strajk! (czym innym on się wtedy zajmował?)

JB

Data: 2019-09-02 00:12:00
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
Przywieźliście go do stoczni, żeby wygasił strajk! (czym innym on się wtedy zajmował?)
-- -- -- --

Przypomnę, że dziesięć lat wcześniej jako młody robotnik obronił przed atakiem warchołów Komendę Wojewódzką Milicji Obywatelskiej w mieście Gdańsku. A w roku 1980 bronił już przed zalewem warcholstwa całej Polski Ludowej! W nagrodę powinni go wysłać do Związku Radzieckiego (którego jak widać, nie miał kto obronić).

JB

Data: 2019-09-02 09:22:40
Autor: Runt
W dniu 2019-09-02 o 09:12, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Historia to fakty! Nie kombinuj!

Data: 2019-09-02 00:55:11
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -

Cejrowski na waszym miejscu zrobiłby to sto razy lepiej. Bez pomocy służb specjalnych prostego fotomontażu nie potraficie zrobić, a rządzić krajem chcecie, ludzi nauczać historii.. Gdy Pani Matka żyła, był z was jeszcze jakiś pożytek, ale bez jej opieki nawet krawata nie ma kto zawiązać takim jak wy. Czyżby po śmierci Pani Matki obciach stanął po niewłaściwej stronie?   Buu ha-ha!

Data: 2019-09-02 10:28:23
Autor: Runt
W dniu 2019-09-02 o 09:55, przychlast Jacek Bialy pisze:
[...]

Znam Cejrowskiego osobiście.

Bez pomocy służb specjalnych prostego fotomontażu nie potraficie zrobić,

Do kogo ta mowa?

a rządzić krajem chcecie, ludzi nauczać historii..

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Gdy Pani Matka żyła, był z was jeszcze jakiś pożytek,
ale bez jej opieki nawet krawata nie ma kto zawiązać takim jak wy.

O czym ty chłopino bredzisz? ;-)))

Czyżby po śmierci Pani Matki obciach stanął po niewłaściwej stronie?   Buu ha-ha!

Faktycznie masz coś z łbem! Spadaj!

--
Runt

Data: 2019-09-02 04:23:53
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
Bez pomocy służb specjalnych prostego fotomontażu nie potraficie zrobić,

   -- - Do kogo ta mowa?

Do POpapranych sierot po Starych Kiejkutach, które dzisiaj nie potrafią nakręcić krótkiego filmu.   No i sama koncepcja - odwoływanie się do człowieka, z którego wyszedł burak - rzeczywiście po śmierci WSI obciach stanął po niewłaściwej stronie.

JB

Data: 2019-09-02 18:56:21
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.09.2019 o 09:22, Runt pisze:
[...]

He.... he..... heheheehehehehe:D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-09-02 19:48:22
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> pisze:
[...]

Fakty to dobra rzecz, każdy ma własne :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-02 08:27:26
Autor: Runt
W dniu 2019-09-01 o 15:31, Jacek Bialy pisze:
[...]

"13-tego grudnia spałem do południa!" (c) J.Kaczyński ;-)

--
Runt

Data: 2019-09-01 23:59:28
Autor: Jacek Bialy
Jakieś porozumienia kiedyś zostały zawarte 31 sierpnia
"13-tego grudnia spałem do południa!" (c) J.Kaczyński ;-)

A pies?