[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół

Data: 2011-01-07 12:17:28
Autor: Stefan Szczygielski
[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
Gdzie najchętniej w okolicy Piastowa/Pruszkowa/SW Warszawy sensowniej doważą mi koła? Sensowniej w sensie sprawdzą same felgi, potem nałożą oponki jak bedzie źle to może względem samej felgi je przemieszczą, a potem całość wyważą już po założeniu na samochód? Może przy okazji geometrię obejrzą/poprawią? Albo chociaż stwierdzą co krzywe? Są jakieś machiny do kompleksowego rozwiązywania tego typu spraw i gdzie się do nich dostać?

Nie jestem usatysfakcjonowany systemem nakładamy opony jak leci, kręcimy na kręciołku i nabijamy +/- ciężarki gdzie maszyna pokaże (a w środku ma zapisane, że błędów mniejszych niż ileś tam gram w ogóle nie pokazywać). Do ~100km/h ten system jest ok, ale powyżej w poprzednim aucie miałem dużo lepiej, a teraz mam niby nowe felgi i nowe oponki :/

S.

Data: 2011-01-07 13:08:13
Autor: Grabosz
[...]

Z własnego kilku letniego doświadczenia mogę polecić poniższy zakład:
http://www.rogujski.com.pl/

Grabosz

Data: 2011-01-10 10:43:44
Autor: ąćęłńóśźż
[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
Akurat nie każde koło w nie każdym samochodzie można doważyć już na aucie.
Generalnie Cię rozumiem, bo miałem cyrki z jednym zestawem kół, w końcu w fafnastym warszatcie jakoś poskładali do kupy na tyle, że
rzadko wibruje, a czy to czysty przypadek czy genialny fachura w dość prostym warsztacie (ul. Włościańska) trudno powiedzieć.

-- -- -

Data: 2011-01-11 14:26:36
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
Okolice Piaseczna, na stacji bodajze BP jest taka przezroczysta konstrukcja i w środku gość doskonale doważa koła na samochodzie.
Punkt rozpoznawczy - tuż za tą stacją jest salon Skody.

Ja jestem zadowolony - dowazałem moje kołka po zdjeciu z samochodu i jakoś się to nie udawało - teraz jest cacy.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-01-11 19:10:04
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 11.01.2011 14:26, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Okolice Piaseczna, na stacji bodajze BP jest taka przezroczysta
konstrukcja i w środku gość doskonale doważa koła na samochodzie.

Dzięki za namiar, do Piaseczna to jeszcze bym się poturlał. A drogo taka przyjemność?

S.

Data: 2011-01-11 12:37:36
Autor: Mariusz_Maniek
Jakieś sensowniejsze doważanie kół
On 11 Sty, 19:10, Stefan Szczygielski <gro...@siospammoomean.eu.org>
wrote:
W dniu 11.01.2011 14:26, Adam 'Adak' K pi ski pisze:

> Okolice Piaseczna, na stacji bodajze BP jest taka przezroczysta
> konstrukcja i w rodku go doskonale dowa a ko a na samochodzie.

Dzi ki za namiar, do Piaseczna to jeszcze bym si poturla . A drogo taka
przyjemno ?

S.

Było to na stacji Shella a nie BP, na Ursynowie przy Puławskiej a nie
w Piasecznie.
Gość się zwinął :( {http://www.rejestrkrs.pl/autobalans-spolka-z-
ograniczona-odpowiedzialnoscia-w-likwidacji,0000167831,1276729.html}

Korzystałem kilka razy i nigdy nie żałowałem wydanych 60zł na
doważanie.

Pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2011-01-12 12:29:32
Autor: krzysiek82
W dniu 2011-01-11 21:37, Mariusz_Maniek pisze:
Korzystałem kilka razy i nigdy nie żałowałem wydanych 60zł na
doważanie.

fakt dobra opcja, ale wystarczy jedna dziurka w jezdni i znowu prostowanie i 60zł. To jest przykre :(

--
krzysiek82

[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół