[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół

Data: 2011-01-10 10:43:44
Autor: ąćęłńóśźż
[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
Akurat nie każde koło w nie każdym samochodzie można doważyć już na aucie.
Generalnie Cię rozumiem, bo miałem cyrki z jednym zestawem kół, w końcu w fafnastym warszatcie jakoś poskładali do kupy na tyle, że
rzadko wibruje, a czy to czysty przypadek czy genialny fachura w dość prostym warsztacie (ul. Włościańska) trudno powiedzieć.

-- -- -