[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół

Data: 2011-01-07 13:08:13
Autor: Grabosz
[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół

Gdzie najchętniej w okolicy Piastowa/Pruszkowa/SW Warszawy sensowniej
doważą mi koła? Sensowniej w sensie sprawdzą same felgi, potem nałożą
oponki jak bedzie źle to może względem samej felgi je przemieszczą, a
potem całość wyważą już po założeniu na samochód? Może przy okazji
geometrię obejrzą/poprawią? Albo chociaż stwierdzą co krzywe? Są jakieś
machiny do kompleksowego rozwiązywania tego typu spraw i gdzie się do
nich dostać?

Nie jestem usatysfakcjonowany systemem nakładamy opony jak leci, kręcimy
na kręciołku i nabijamy +/- ciężarki gdzie maszyna pokaże (a w środku ma
zapisane, że błędów mniejszych niż ileś tam gram w ogóle nie pokazywać).
Do ~100km/h ten system jest ok, ale powyżej w poprzednim aucie miałem
dużo lepiej, a teraz mam niby nowe felgi i nowe oponki :/

Z własnego kilku letniego doświadczenia mogę polecić poniższy zakład:
http://www.rogujski.com.pl/

Grabosz

[DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół