Jakieś zdjęcia ze zlotu?

Data: 2012-11-28 21:50:15
Autor: Marcin Lubojanski
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
Może ktoś wrzuci linka do zdjęć ze zlotu.
Niektórzy (np. ja :P) nie mogli przyjechać to chociaż zdjęcia pooglądają.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-11-30 23:49:24
Autor: Slawomir Wozniak
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
Użytkownik "Marcin Lubojanski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50b67907$1@news.home.net.pl...

Może ktoś wrzuci linka do zdjęć ze zlotu.
Niektórzy (np. ja :P) nie mogli przyjechać to chociaż zdjęcia pooglądają.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański

Postaram się coś wrzucić na Picasę w ten weekend.

--
pozdr.
Beneq

Data: 2012-12-01 21:48:13
-- -- -Oryginalna wiadomość-- -- - From: Slawomir Wozniak
Sent: Friday, November 30, 2012 11:49 PM Newsgroups: pl.rec.gory Subject: Re: Jakieś zdjęcia ze zlotu?

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marcin Lubojański

Postaram się coś wrzucić na Picasę w ten weekend.

Słowo się rzekło ;)

http://tinyurl.com/JJSP2012

Sorry za jakość - robione telefonem tylko jako pamiątka

--
pozdr.
Beneq

Data: 2012-12-02 02:16:17
Autor: Marcin Lubojanski
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
W dniu 2012-12-01 21:48, Slawomir Wozniak pisze:

Postaram się coś wrzucić na Picasę w ten weekend.

Słowo się rzekło ;)

http://tinyurl.com/JJSP2012

Sorry za jakość - robione telefonem tylko jako pamiątka

Jakość całkiem, całkiem.
Doczu, co żona na słitfocie powiedziała :P ?

Pozdrowienia (tym razem) z Kansas
Marcin Lubojański

Data: 2012-12-02 08:22:34
Autor: akm-w
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
To i ja się dorzucę https://picasaweb.google.com/alex1969ster/JJSPCisna2012

Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2012-12-03 07:30:50
Autor: Doczu
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
W dniu 2012-12-02 17:22, akm-w@wp.pl pisze:
To i ja się dorzucę
https://picasaweb.google.com/alex1969ster/JJSPCisna2012

Widzę, że dużo rozmyślałem na tym zlocie :P

Pozdrawiam.

Data: 2012-12-03 07:30:16
Autor: Doczu
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
W dniu 2012-12-02 02:16, Marcin Lubojanski pisze:

Doczu, co żona na słitfocie powiedziała :P ?

Moja żona Zofia, nawykła jest do takich moich zachowań :)
Pozdrowienia (tym razem) z Kansas
ooo ten to się wozi ;P Pozazdrościć.

Pozdrawiam.

Data: 2012-12-03 22:06:27
Autor: Marcin Lubojanski
Jakieś zdjęcia ze zlotu?
W dniu 2012-12-03 00:30, Doczu pisze:
[...]

:D
To tu masz troche zdjęć. Gór nie ma ale skałki całkiem fajne :D

http://picasaweb.google.com/Marcin.Lubojanski/OklahomaAndKansas2012?noredirect=1

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-12-03 07:46:20
Autor: Doczu
Podziękowania
Swoją drogą korzystając z okazji że pewnie więcej osób zajrzy tutaj a nie do watku o zlocie, chciałem podziękować za liczne przybycie.
Pomimo oczywistych braków we frekwencji w postaci Inżyniera i Tomka S, naliczyłem 17 uczestników + 3 osoby spoza Precla.
Byłem bardzo miło zaskoczony. Cieszy że duch w Narodzie nie ginie :)
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Pozdrawiam.

Jakieś zdjęcia ze zlotu?