Jakim cudem Boston przegal z Bobkami?

Data: 2011-03-26 08:55:20
Autor: sooobi
Jakim cudem Boston przegal z Bobkami?
U siebie na hali w dodatku Bobki w calkowitej rozsypce. Wiem ze maja
dolek ale zeby przegrac taki mecz? Ktos na biezaco oglada mecze
Bostonu? Co tam sie dzieje ze graja taka bryndze, poza tym ze Rondo ma
gorsze fg% i nie jest tak agresywny?

Ps: Bargnani 27minut i 0 zbiorek, moze ktos mi powie jak to jest
mozliwe!?!?!?!? - 10 milionow za sezon!! wrrrr

Data: 2011-03-26 09:26:59
Autor: Leszczur
On 26 Mar, 16:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Media twierdza, ze to syndrom odstawienia Perkinsa. A ja mysle, ze to
po prostu Celtics zostali dogonieni przez swoj wiek i wyczerpujacy
sezon.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-26 18:36:29
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Rondo ma kontuzje, Ray/Pierce/KG zlapali zadyszke po swietnym poczatku
[znowu!], a do tego kontuzje i trejd z OKC ich po prostu oslabily...
Ps: Bargnani 27minut i 0 zbiorek, moze ktos mi powie jak to jest
mozliwe!?!?!?!? -

Przeciez wystarczy grac daleko od kosza i nie walczyc o pilke ;-)
A ze w tym meczu zadna szczesliwie sie nie odbila...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-27 03:39:10
Autor: sooobi
> [...]

Przeciez wystarczy grac daleko od kosza i nie walczyc o pilke ;-)
A ze w tym meczu zadna szczesliwie sie nie odbila...

A jak to jest mozliwe ze Lopez ktory gra juz pod koszem w 31minut nie
zbiera ani jednej pilki?

Data: 2011-03-27 16:52:29
Autor: s
Jakim cudem Boston przegal z Bobkami?

A jak to jest mozliwe ze Lopez ktory gra juz pod koszem w 31minut nie
zbiera ani jednej pilki?

Tez sobie zadawalem to pytanie przez caly sezon.
Wiedzialem, ze nie jest to typ double-double guya, ale tegoroczne jego wyczyny naprawde zadziwiaja.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-03-28 15:10:38
Autor: wiLQ
> [...]

> A ze w tym meczu zadna szczesliwie sie nie odbila...

A jak to jest mozliwe ze Lopez ktory gra juz pod koszem w 31minut nie

Shit happens... http://bkref.com/tiny/sU0aE

A Brook byl najmlodszy! Gratulacje!
Choc to nie jest za dobre towarzystwo ;->

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-27 16:55:44
Autor: s
W dniu 2011-03-26 18:36, wiLQ pisze:
(...)a do tego kontuzje i trejd z OKC ich po prostu oslabily...

IMO bardziej zadyszka.
Pieprzeniem jest, jakoby deal Perkinsa mial ich oslabic. Przeca radzili sobie bez niego wczesniej i nie bylo problemu. Co prawda wowczas gral Gruby, ale wobec tego rownie dobrze jego kontuzje/wypoczynek mozna wziac jako wytlumaczenie.

Chyba, ze mowa o zalamaniu psychicznym po tym, jak to Ainge sprzedal dobrego ducha zespolu. W co oczywiscie wszyscy ochoczo wierza, biorac pod uwage, ze zespol Celtow jest swiezy, niedoswiadczony i na takie wydarzenia nieodporny.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-03-28 14:56:47
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Pieprzeniem jest, jakoby deal Perkinsa mial ich oslabic. Przeca radzili sobie bez niego wczesniej i nie bylo problemu.

Ale w miedzyczasie zmienili sporo w swoim skladzie. I nie chodzi tylko o
Krstica i Greena z trejdu, ale takze Troya, Arroyo i Pavlovica z lawki.
BTW, moze mi ktos wyjasnic milosc NBA do tego ostatniego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-28 09:40:15
Autor: Leszczur
On 28 Mar, 15:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Krstica i Greena z trejdu, ale takze Troya, Arroyo i Pavlovica z lawki.
BTW, moze mi ktos wyjasnic milosc NBA do tego ostatniego?

Pamietaja ze mial dobra serie w playoffs przeciwko (chyba) Pistons
kilka lat temu?

Pozdro

L'e-szczur

Jakim cudem Boston przegal z Bobkami?