Jakim cudem Mercedes i BMW gorszy od TESLI?

Data: 2018-09-20 20:24:57
Autor: Pszemol
Jakim cudem Mercedes i BMW gorszy od TESLI?
Data: 2018-09-20 22:57:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Jakim cudem Mercedes i BMW gorszy od TESLI?
dla Muska zegar zaczal tykac nieco szybciej :-)

https://www.gruenderszene.de/automotive-mobility/e-autos-audi-mercedes-vs-tesla

Audi ma akku o krotszym zasiegu (400 km) i slabsze przyspieszenie ale komu normalnemu potrzeba 2,7 s do setki ? zasieg jak na europejskie warunki i tak jest wystarczajacy a jesli ktos chce sie bujac po niemieckich autostradach to e-tron Audi podladuje sie szybciej niz Tesla s-charger.

Data: 2018-09-21 23:12:26
Autor: Pszemol
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote in message news:fcf3dbc5-5044-4836-a2f7-e0d4cd657bb9googlegroups.com...
a jesli ktos chce sie bujac po niemieckich autostradach
to e-tron Audi podladuje sie szybciej niz Tesla s-charger.

Po czym to wnioskujesz? I gdzie się podładuje?
Ile stacji do ładowania ma Audi a ile Tesla?

Data: 2018-09-22 12:32:41
Autor: przemek.jedrzejczak
Jakim cudem Mercedes i BMW gorszy od TESLI?
Tesla bietet für seine Kunden das eigene Supercharger Netz an, an dem man seinen Akku mit bis zu 125 kW schnell wieder aufladen kann. Der e-tron verträgt sogar 150 kW.

Dank einer Absprache von Audi mit etlichen Betreibern kann er an 72.000 Ladestationen in der EU wieder geladen werden.

To jest kontrofensywa ;-) teraz Musk jest pod presją i zobaczymy jak sobie poradzi

Data: 2018-09-23 16:35:39
Autor: Pszemol
[...]

Już mają te 72000 punktów czy one dopiero będą budowane?

To jest kontrofensywa ;-) teraz Musk jest pod presją i zobaczymy jak sobie
poradzi

Dopiero będzie pod presją... Ile tych e-tronów się sprzedało?

Data: 2018-09-25 23:21:45
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:po90v6$bat$1dont-email.me...
[...]

Ciekawy artykuł w tym kontekście:
https://cleantechnica.com/2018/09/25/tesla-an-uncomfortable-wake-up-call-for-germany-all-hands-on-deck/

Jakim cudem Mercedes i BMW gorszy od TESLI?