Jakim językiem posługują się platfonsy?

Data: 2010-12-01 09:40:26
Autor: Hans Kloss
Jakim językiem posługują się platfonsy?
Językoznawcy i filolodzy nie są co do tego zgodni, przynajmniej na
razie. Przeważa pogląd ze jest to specyficzna mieszanka języków
yiddish, polskiego i kałmuckiego. A oto próbka platfonskiego narzecza:
"[...] Ale ja wiem, ja też kurwa nie wiem czy dobrze zrobiliśmy. Ale
kurwa czekaliśmy do niedzieli na PiS pierdolony, a pierdolona Zalewska
się z Tobą układała tak? Za te jedną prezydenturę? Tak jak to
zmawiamy, no i chuj! To dokładnie wiemy Mirek (przypuszczalnie
Bartolik) w panice pyta kurwa co teraz kurwa[...]"
 Znacznie więcej można tego znaleźć tu:
http://yourluxury.home.pl/x/materialy.rar

Mam nadzieję że nowi grupowicze będą już mieli całkowitą jasność jak
porozumiewać się z platfonsami i dlaczego  inny sposób komunikowania
się z nimi jest w zasadzie niemożliwy.
J-23

Data: 2010-12-01 18:39:44
Autor: obserwator
Jakim językiem posługują się platfonsy?

Dokladnie tak wlasnie jest. Jesli chce Pan z nimi dyskutowac na logike, to
Pana opier**la, bo uwazaja, ze jest Pan slabym przeciwnikiem.
Dlatego m.innymi nie szanuja Kaczynskich, bo uznali za zbyl slabych.

Ciagle jednak czepiaja sie tego *spieprzaj dziadu*, ale zupenie slepi sa na teksty ktore Pan zacytowal. Chamski, prymitywny Palikot czy Niesiolowski - to
tez idole dla wielu z nich.

Ci ludzie kompletnie sa pozbawieni instynktu samozachowawczego i jak te cmy wala w ogien....socjologowie juz dawno to zjawisko rozlozyli na czynniki
pierwsze, np.: Gustaw Le Bon opisal je w ksiazce *Psychologia tłumu* jeszcze w
ubieglym wieku. Politycy potrafia z tych opracowan korzytac.

W Polsce michnikowszczyzna pracuje nad mlodym pokoleniem juz od 20 lat.

Efekty sa wspaniale:)))

--

Jakim językiem posługują się platfonsy?