[mBank mobile] Jakim kodem wyłączyć rapor ty?

Data: 2010-02-23 22:56:52
Autor: Grzexs
[mBank mobile] Jakim kodem wyłączyć rapor ty?
Czy ktoś wie, jakim kodem wyłączyć te SMS-y, które przychodzą po każdej rozmowie? Próbowałem plusowego *101*11*06#, bo nic innego nie przyszło mi do głowy, ale nie działa.
--
Grzexs

Data: 2010-02-23 23:22:59
Autor: orcio
Grzexs pisze:
Czy ktoś wie, jakim kodem wyłączyć te SMS-y, które przychodzą po każdej rozmowie? Próbowałem plusowego *101*11*06#, bo nic innego nie przyszło mi do głowy, ale nie działa.

http://www.mbankmobile.pl/pomoc/msciaga.html

orcio

Data: 2010-02-24 14:11:09
Autor: KP
Grzexs pisze:
Czy ktoś wie, jakim kodem wyłączyć te SMS-y, które przychodzą po każdej rozmowie? Próbowałem plusowego *101*11*06#, bo nic innego nie przyszło mi do głowy, ale nie działa.

*101*00*04#

[mBank mobile] Jakim kodem wyłączyć rapor ty?