Jakim prawem ?

Data: 2010-09-10 14:10:46
Autor: cyc
Jakim prawem ?
Jakim prawem konus Kaczynski wraz z "delegacja " PiS-u zosta wpuszczony pod krzyz przed prezydenckim palacem ? .
Moj szacunek dla sprawujacych wladze pomalu sie konczy bo nic tak nie podrywa autotytetu wladzy jak jej tchorzostwo .
Wladeza  zabronila matolom , oblakancom , wariatom i szalencom odprawiac godzinki przed prezydenckim palacem , slusznie uwazajac , ze nie jest to miejsce ktore moglobvy sluzyc takim praktykom . Jak sie okazuje ta sama wladza nie jest w stanie sprzeciwic sie szefowi tumanow i oblakancow , bedacemu rowniez oblakanym , Jaroslawowi Kaczynskiemu , ktopry jak gdyby nigdy nic zlozyl sobie kwiaty i zapalil znicze pod krzyzem , ktorego nie powinno byc.
Wladza najwyrazniej zaczela sie bac faszystow a to znak nieomylny , ze czas najwyzszy aby ja zmienic i powolac taka , ktora poradzi sobie z kaczynskimi raz na zawsze .

cyc

Data: 2010-09-10 14:13:57
Autor: Panslavista
Jakim prawem ?
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i6d78l$3gl$1news.onet.pl...

Wladza najwyrazniej zaczela sie bac faszystow a to znak nieomylny , ze czas najwyzszy aby ja zmienic i powolac taka , ktora poradzi sobie z kaczynskimi raz na zawsze .

Z  Kaczyńskimi nie problem, jak sobie cycu poradzisz z Narodem Polskim.
Raz odzyskanej wolności żydokomuchom nie damy sobie odebrać!

Data: 2010-09-10 14:31:52
Autor: awe
Jakim prawem ?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8a2105$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
cyc chcialby tu troche namieszac jak na chazara przystalo
awe

Data: 2010-09-10 14:26:42
Autor: Miglanc
Jakim prawem ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6d78l$3gl$1news.onet.pl...
[...]

Słyszałes co te gnojki mówią, że pałac jest ich. Czas rozpędzić tych katofaszystów!

--

Zahir

Jakim prawem ?