Jakim prawem TP legitymuje?

Data: 2010-09-13 17:10:35
Autor: Robert Tomasik
Jakim prawem TP legitymuje?
Użytkownik "SQLwiel" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:i6l9uo$a5a$1news.onet.pl...
Zaniosłem dziś wypowiedzenie umowy do salonu TP, a ono zażądało dowodu osobistego.
Ja powiedziałem, że ja nie chcę rozpatrywania, ani analizowania treści tego pisma, ja robię tylko za listonosza (pismo podpisane przez moją żonę) i chcę jedynie potwierdzenia na kopii, że ono to pismo wzięło. Ale ono się upierało, że jak mi się nie podoba, to mogę wysłać poleconym na podany adres korespondencyjny, a jak chcę doręczyć w salonie, to dowód na stół.

Miało ono jakieś podstawy do tego, czy ono łamie prawo?

Ja bym ich zapytał, na jakiej podstawie Twoje dane osobowe mają zamiar przetwarzać :-) Prawa moim zdaniem nie mieli, tylko że i sposobu na doręczenia nie widzę.

Jakim prawem TP legitymuje?