Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jakiś kretyn w damskiej sukience i z przyp rawiną bądź nieogoloną brodą powoduje, że cała armada innych kretynów zajmuje się ty m "problemem.

Data: 2014-05-14 05:47:55
Autor: stevep
Jakiś kretyn w damskiej sukience i z przyp rawiną bądź nieogoloną brodą powoduje, że cała armada innych kretynów zajmuje się ty m "problemem.
# - Ja rozumiem zabawę, wszystko ok, jeśli to jest czasowe. Tu mamy do  czynienia z ekspansją ideologii gender, co wiąże się z zagrożeniem  tożsamości płciowej u młodych ludzi - mówiła w "Kropce nad i" posłanka  Solidarnej Polski Marzena Wróbel komentując kontrowersyjny występ "kobiety  z brodą" na Eurowizji. Z jej opinią nie zgodził się historyk filozofii,  poeta i malarz Kamil Sipowicz, który apelował, żeby nie być  "zaściankowym". #
Ze strony:
http://skroc.pl/5a45c

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 16:09:43
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 14 maja 2014 05:47:

[...]

Przecież nikt normalny tego "festiwalu" nie ogląda. A jeszcze wysyłać semesy? Ja jak się dowiedziałem, że wygrała baba z brodą lub facet w sukni to uznałem, że "festiwal" i "wygrany/a" bardzo pasują do siebie :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-14 16:00:36
Autor: Budzik
Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

[...]

:-)

Mam identyczne wątpliwości?
Kto to gówno oglada i po co?
Jakies układy, układziki, wysyłanie smsów a i tak decyduje ktos inny...
Marketingowo majstersztyk (w sensie zbierania kasy) a tak po za tym to jakas zenada...

Data: 2014-05-15 02:37:52
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 16:09 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Eeeee, większość buraków z psp oglądała z wypiekami na twarzy.
--
stevep
-- -- -