Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)

Data: 2009-04-30 11:40:22
Autor: Waldek Godel
Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)
Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:03:03 +0200, Jeremiasz napisał(a):

zaprojektowany, tzn wymiary w sam raz do kieszeni przy jednocześnie relatywnie dużym ekranie, brak wysuwanej klawiatury qwerty no i Windows Mobile. Potem wziąłem HTC S310 (Vox), głównie dla WiFi, bo w tamtym nie było. Miał co prawda wysuwaną klawiaturę, ale też i zwykłą numeryczną na wierzchu.

HTC Snap - ma w zasadzie wszystko co potrzebne

Klawiatura wysuwana jest w moim wypadku dużymi minusem - pogrubia telefon i jest nieprzydatna, bo na numerycznej z T9 piszę o wiele szybciej, i to jedną ręką (np. jadąc w autobusie;-) A głównie piszę właśnie, dużo.

to nie jest prawda. qwerty daje dużo większą szybkość, wystarczy się
przyzwyczaić

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-01 14:04:11
Autor: Atlantis
Waldek Godel pisze:

to nie jest prawda. qwerty daje dużo większą szybkość, wystarczy się
przyzwyczaić

Dokładnie. Ja po miesiącu praktyki na HTC Wizard byłem już w stanie notować na nim na wykładach, a notatki robię bardzo szczegółowe. ;)

Data: 2009-05-08 12:39:57
Autor: Jeremiasz
Waldek Godel pisze:

[...]

Możemy zrobić zawody:-)

JA

Data: 2009-05-08 12:39:07
Autor: Jeremiasz
[...]

Poza małym ekranem (identyczny jak w moim dużo mniejszym rozmiarowo S710) no i tą klawiaturą qwerty.

[...]

Pozwolę sobie się nie zgodzić. Przede wszystkim mowa o pisaniu jedna reką (wręcz palcem) - na qwerty bedzie to raczej trudne, więc w wielu sytuacjach (np. wposmniany autobus) wrecz ciezkie do realizacji. Po drugie to nawet fizycznie - palec piszacy po numerycznej ma do 'omiecenia' co najmniej dwa razy mniejsza powierzchnię, wiec droga pomiedzy nacisnieciami klawisza jest krótsza. Jesli dodamy do tego pisanie z T9 to uwierz mi - nie dogonisz mnie na qwerty jedną ręką:-) Jeśli ktoś pisze kilka krótkich sms-ow dziennie, to spoko, ja pisze duzo, zreszta nie tylko sms-ow i dlatego taki tu jestem wybredny:-)

Pozdrawam,
JA

Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)