Jakiś nowy system oświetlenia?

Data: 2012-09-16 04:50:54
Autor: rmikke
Jakiś nowy system oświetlenia?
Ktoś to zna?

http://www.ecoxgear.com/ecoxpower/

Bo patrzę na te stronę i tylko zgadywać mogę, jak to właściwie działa.
A konkretnie, to gdzie tu prądnica?

Data: 2012-09-16 07:18:47
Autor: Dominik Mirowski
W dniu niedziela, 16 września 2012 13:50:54 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Bo patrzę na te stronę i tylko zgadywać mogę, jak to właściwie działa.
A konkretnie, to gdzie tu prądnica?

Lepiej patrzyć na specyfikacje techniczną :)
http://www.ecoxgear.com/wp-content/themes/whitelight/images/manuals/ecoxpower-userguide.pdf

Przekładnia ze szprych na kółko wewnątrz mocowania i z stamtąd przeniesienie na dynamo wewnątrz obudowy lampki.
--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2012-09-16 13:58:14
Autor: rmikke
W dniu niedziela, 16 września 2012 16:18:48 UTC+2 użytkownik Dominik Mirowski napisał:
> [...]

Przekładnia ze szprych na kółko wewnątrz mocowania i z stamtąd
przeniesienie na dynamo wewnątrz obudowy lampki.

OK, Kapuję już, jak to bangla.

Po bliższym przyjrzeniu się, szczególnie mi się podoba umieszczenie
tylnych lampek przed przednim widelcem po prawej stronie roweru.
http://u.42.pl/2J6Y

Data: 2012-09-17 02:14:06
Autor: Marek
rmikke napisał:

Po bliższym przyjrzeniu się, szczególnie mi się podoba umieszczenie

tylnych lampek przed przednim widelcem po prawej stronie roweru.

Może wkrótce dorzucą za dziesięć dolców opcjonalny układ peryskopowy z dwóch lusterek lub jakiś światłowód, żeby wysunąć światło zza łydy lub sakwy. A jak nie - to samoróbka ;).

--
Marek

Data: 2012-09-17 13:50:36
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 17 Sep 2012 02:14:06 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Może wkrótce dorzucą za dziesięć dolców opcjonalny układ peryskopowy

I ciekawe co robi eco w nazwie :)
--
Jacek

Data: 2012-09-17 13:54:52
Autor: Andy Niwinski

"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e450id0f9rcg$.1b23v7r566cii$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 17 Sep 2012 02:14:06 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Może wkrótce dorzucą za dziesięć dolców opcjonalny układ peryskopowy

I ciekawe co robi eco w nazwie :)

Jak to co? Działa tak samo na niektóryhc jak na innych ogryzek na opakowaniu. Jest eco? Jest. No to super hiper, oszczędza CO2, nie zabija świnek i krówek i wpierdala zieleninkę.

Data: 2012-09-16 15:43:07
Autor: Coaster
rmikke wrote:
Ktoś to zna?

http://www.ecoxgear.com/ecoxpower/

Bo patrzę na te stronę i tylko zgadywać mogę, jak to właściwie działa.
A konkretnie, to gdzie tu prądnica?

Czytanie nie boli! Czytac, czytac, czytac! :-)

"[...]The ECOXPOWER uses your pedal power to drive the dynamo-charge system. As the front wheel on your bicycle turns, the ECOXPOWER‘s clutch engages between the tire’s spokes and the gear box drivers the Generator to provide power to the lighting system. the the rechargeable battery and the power jack.[...]"

BTW dziwna jezyka zamiast "wheel spokes" -  "tire's spokes" ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Jakiś nowy system oświetlenia?