Jakis pomysl ?...

Data: 2010-12-01 10:28:56
Autor: Rooobert K...
Jakis pomysl ?...
Witam,

Zauwazylem u siebie sople lodu od wewnatrz pod rama okienna. Myslalem, ze okno jest nieszczelne i tutaj zonk - nachylajac sie przy samym parapecie zobaczylem swiat po drugiej stronie :) - czyli pomiedzy parapetem z granitu a rama okienna mam niezla szczeline i to kilkanascie centymetrow. Na zewnatrz mam metalowy parapet i tam bylo silikonowane ( w tym roku !!!) miejsce styku parapetu z rama okienna i w niektorych miejscach silikon sie po prostu podniosl - stad te szczeliny.
I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko uszczelniac od zewnatrz.
Od strony pokoju nie mam mozliwosci uszczelnienia, gdyz mam tam zamocowane listwy w nich przewody od alarmu - pozostaje tylko uszczelnienie od zewnatrz.

Z gory dziekuje.
Pozdr...
R...

Data: 2010-12-01 11:38:31
Autor: Kris
Jakis pomysl ?...

Użytkownik " Rooobert K..." <rkrk0101.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id5818$nql$1inews.gazeta.pl...
Witam,
I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko uszczelniac
od zewnatrz.
Pianką montazową.

Krzysiek

Data: 2010-12-01 11:15:09
Autor: Rooobert K...
Jakis pomysl ?...
Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala, na pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims srodkiem potem to wyczyscic - caly czas mowimy o mrozach za oknem

Pozdr.
R....

Data: 2010-12-01 13:02:11
Autor: Kris
Jakis pomysl ?...

Użytkownik " Rooobert K..." <rkrk0101@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:id5ant$5ba$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala,

Wystarczy kilka milimetrów

na pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims
srodkiem potem to wyczyscic

Są środki do czyszczenia pianki.

caly czas mowimy o mrozach za oknem

Są pianki do stosowania na mrozie