Jakis pomysl ?...

Data: 2010-12-01 10:29:20
Autor: Rooobert K...
Jakis pomysl ?...
Witam,

Zauwazylem u siebie sople lodu od wewnatrz pod rama okienna. Myslalem, ze okno jest nieszczelne i tutaj zonk - nachylajac sie przy samym parapecie zobaczylem swiat po drugiej stronie :) - czyli pomiedzy parapetem z granitu a rama okienna mam niezla szczeline i to kilkanascie centymetrow. Na zewnatrz mam metalowy parapet i tam bylo silikonowane ( w tym roku !!!) miejsce styku parapetu z rama okienna i w niektorych miejscach silikon sie po prostu podniosl - stad te szczeliny.
I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko uszczelniac od zewnatrz.
Od strony pokoju nie mam mozliwosci uszczelnienia, gdyz mam tam zamocowane listwy w nich przewody od alarmu - pozostaje tylko uszczelnienie od zewnatrz.

Z gory dziekuje.
Pozdr...
R...

Data: 2010-12-01 10:30:25