Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie

Data: 2012-01-14 23:06:48
Autor: Andrzej Lawa
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
W dniu 14.01.2012 21:27, Hautameki pisze:
Mam poci±gnięt± rysę przez cał± długo¶ć drzwi, kutafon zahaczył też o
kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
porysowanie samochodu kluczem.

Albo parkowałe¶ w w±skim miejscu i jaka¶ oferma się przeciskała z czym¶ gabarytowym i twardym.

Czy znacie jakie¶ sprawdzone metody żeby to jako¶ zakamuflować samemu
czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

Zależy.

Czy zależy ci na tym, żeby samochód był jak "nówka sztuka nie¶migana", czy chcesz tylko zabezpieczyć przed korozj± a estetykę masz w nosie, czy też co¶ pomiędzy.

Data: 2012-01-15 09:48:38
Autor: Hautameki
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
On 14 Sty, 23:06, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
> [...]

> porysowanie samochodu kluczem.

Albo parkowałe¶ w w±skim miejscu i jaka¶ oferma się przeciskała z czym¶

Niestety miejsce jest kiepskie. Auto stoi zaparkowane na chodniku
wzdłuż ruchliwej jezdni. Zakazu nie ma, parkowanie jest dozwolone.
Samochód zawsze stawiam przy samej krawędzi krawężnika, pozostaje
trochę ponad 1.5m dla pieszych. Mało, ale jak pisałem wyżej - nie ma
gdzie indziej zaparkować. Zazwyczaj lusterka skurwiele odginały
pomimo, że zawsze składam, ale tym razem trafiłem na mendę, która
zrobiła rysę. Ulica jest bardzo długa, wzdłuż której leci ci±g
kamienic, samochody zawsze były parkowane w ten sposób. INNEJ OPCJI
NIE MA. Normalnym ludziom to nie przeszkadza, niestety zawsze trafi
się jaki¶ przypadek, który wracaj±c z miasta uszkodzi czyj¶ samochód.
Miejski monitoring nie obejmuje ten strefy :/

> [...]

Czy zależy ci na tym, żeby samochód był jak "nówka sztuka nie¶migana",
czy chcesz tylko zabezpieczyć przed korozj± a estetykę masz w nosie, czy

Zależy mi, żeby to jako¶ zabezpieczyć, nie musi być idealnie, oby
parchy się nie pojawiły. Auto jest z 1999 r więc szkoda w nie
inwestować

Data: 2012-01-15 22:26:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
On 2012-01-15, Hautameki <hautameki@gmail.com> wrote:

Normalnym ludziom to nie przeszkadza, niestety zawsze trafi
się jaki¶ przypadek, który wracaj±c z miasta uszkodzi czyj¶ samochód.
Miejski monitoring nie obejmuje ten strefy :/

U mnie na osiedlu trzech pijanych debili oberwało kilkana¶cie lusterek z
kopa i wybiło dwie szyby. Z nudów.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-18 10:46:49
Autor: Jarek Andrzejewski
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
On Sun, 15 Jan 2012 09:48:38 -0800 (PST), Hautameki
<hautameki@gmail.com> wrote:

[...]

z ciekawo¶ci: jakie miasto i ulica?

Samochód zawsze stawiam przy samej krawędzi krawężnika, pozostaje
trochę ponad 1.5m dla pieszych. Mało, ale jak pisałem wyżej - nie ma
gdzie indziej zaparkować. Zazwyczaj lusterka skurwiele odginały

skoro nie ma zakazu, to może jednak na jezdni?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-19 03:51:50
Autor: Hautameki
On 18 Sty, 10:46, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:

> [...]
>gdzie indziej zaparkować. Zazwyczaj lusterka skurwiele odginały

skoro nie ma zakazu, to może jednak na jezdni?

Nie jest to możliwe, jest to jedna z głównych arterii miasta,
najgorzej, że jednopasmowa i jest baaaardzo w±sko

Data: 2012-01-23 16:41:55
Autor: Jarek Andrzejewski
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
On Thu, 19 Jan 2012 03:51:50 -0800 (PST), Hautameki
<hautameki@gmail.com> wrote:

skoro nie ma zakazu, to może jednak na jezdni?

Nie jest to możliwe, jest to jedna z głównych arterii miasta,
najgorzej, że jednopasmowa i jest baaaardzo w±sko

Nie, mylisz się  na pewno.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie