Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie

Data: 2012-01-14 23:25:39
Autor: Kris_Poland
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cecbd7cc-9afc-4fe9-acf9-5cf603b3be69q7g2000yqn.googlegroups.com...
Mam poci±gnięt± rysę przez cał± długo¶ć drzwi, kutafon zahaczył też o
kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
porysowanie samochodu kluczem.
Czy znacie jakie¶ sprawdzone metody żeby to jako¶ zakamuflować samemu
czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

zaparkowalas jak losiu komus wadzac na chodniku ?

Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie