Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie

Data: 2012-01-15 00:38:49
Autor: PiteR
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
na  ** p.m.s **  Hautameki pisze tak:

Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy

Za takie niezrozumienie tematu korozji powinno się odstrzeliwać bez s±du i na wysypisko żeby geny zniszczyć. Ja rozumiem że łeb mógł kopn±ć w lusterko czy w kierunkowskaz bo co¶ ma do Ciebie. --
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-01-15 01:04:18
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 01/15/2012 12:38 AM, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  Hautameki pisze tak:

[...]

Kiedy¶ pisałem o koleżance, która zatankowała s±siadowi auto
mlekiem przez otwory wentylacyjne w podszybiu.

Ostatnio hitem jest jak inwestor nie zapłacił wykonawcy za roboty
budowlane. No to robotnicy wybili mał± szybkę i zatankowali
mu do ¶rodka styropian w płynie:

http://www.polychem-systems.com.pl/polska/index.php?s=sztywna.htm

Jak zaczęła pracować, to auto zaczęło wygl±dać jak jajko.
Przyklejone do podłoża, nie do otwarcia. Zaplombowane :D

Ciesz się, że masz tylko podrapane drzwi.

Data: 2012-01-15 15:57:23
Autor: Maciek
Dnia Sun, 15 Jan 2012 01:04:18 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):

[...]

Tia, prostactwo zawsze wylezie, chocbys nie wiem jak zapychal dziury sloma.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-15 10:18:51
Autor: Hautameki
On 15 Sty, 15:57, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 15 Jan 2012 01:04:18 +0100, megrimsNOS...@interia.pl napisał(a):

> [...]

> mu do ¶rodka styropian w płynie:

Tia, prostactwo zawsze wylezie, chocbys nie wiem jak zapychal dziury sloma.

Tylko coraz więcej takiego prostactwa pałęta się po ulicach; nachlane
agresywne gnoje, bezwzględne w działaniu, nieobliczalne

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-15 18:10:32
Autor: megrims
W dniu 2012-01-15 15:57, Maciek pisze:
[...]

Ja takich metod nie popieram. Ale mam s±siada, który wyprowadza psa
w taki sposób, że sra mi przed furtk±. Municypalnych zawołać?

Data: 2012-01-15 18:55:42
Autor: Maciek
Dnia Sun, 15 Jan 2012 18:10:32 +0100, megrims napisał(a):

Ja takich metod nie popieram. Ale mam s±siada, który wyprowadza psa
w taki sposób, że sra mi przed furtk±. Municypalnych zawołać?

Mozesz wolac policje, mozesz zrobic awanture, mozesz mu zwrocic przesylke
na wycieraczke... ale pobicie go byloby juz lekka przesada, nieprawdaz?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-15 17:59:15
Autor: Bydlę
Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
On 2012-01-15 01:04:18 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

Megrims! Napisz to po polsku raz jeszcze.
;>

Ostatnio hitem jest jak inwestor nie zapłacił wykonawcy za roboty
budowlane.

Hitem jest niepłacenie za roboty?
;>>>

Jak zaczęła pracować,

Kto? Żona? Ona?

 to auto zaczęło wygl±dać jak jajko.

Kształt, kolor czy co¶ innego?

Przyklejone do podłoża,

Bo ma co¶ w ¶rodku?

--
Bydlę

Data: 2012-01-15 22:42:00
Autor: Artur Ma¶l±g
Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
W dniu 2012-01-15 01:04, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
(...)
Kiedy¶ pisałem o koleżance, która zatankowała s±siadowi auto
mlekiem przez otwory wentylacyjne w podszybiu.

Zdaje się, że nie chcesz pamiętać, że taka forma "zemsty" nic nie
daje i pozostaje jedynie w chmurze "urban legends".

Ostatnio hitem jest jak inwestor nie zapłacił wykonawcy za roboty
budowlane. No to robotnicy wybili mał± szybkę i zatankowali
mu do ¶rodka styropian w płynie:

Tak, to akurat zadziała. Nie wiem czy to hit, ale podejrzewam,
że w przypadku dochodzenia będ± musieli zapłacić za tę "zabawę".

Abstrahuj±c już od niszczenia czyjej¶ własno¶ci, to pamiętam
fajny numer sprzed lat wielu (chyba to jeszcze był socjalizm :) ).
Zima była do¶ć solidna (jak to kiedy¶ bywało) i go¶ć maluchem
zaparkował na wylotem ciepłego powietrza (nie wiem dokładnie
sk±d - kratka w chodniku). Nic mu para nie dała - mróz był na
tyle silny, że czę¶ć z tego mu się skrystalizowała w samochodzie.
Jak z pracy wyszedł to już mógł tyko czekać na wiosnę/ocieplenie :)

Data: 2012-01-16 17:41:58
Autor: gacek
na ** p.m.s ** Hautameki pisze tak:

[...]

Dobra dobra. foty.

gacek

Jaki¶ skur**n porysował mi drzwi w samochodzie