Jaki¶ sqrwiel parchaty...

Data: 2009-06-10 06:53:00
Autor: Panslavista
Jaki¶ sqrwiel parchaty...
.... wrzucił mi syfa, który wysyła dwukrotnie tego samego posta.

Data: 2009-06-10 07:05:18
Autor:
Jaki¶ sqrwiel parchaty...
On Wed, 10 Jun 2009 06:53:00 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

... wrzucił mi syfa, który wysyła dwukrotnie tego samego posta.

 jerzy, stajesz sie nudny. poszukaj w rejestrze wpisu: 'avalanche"
 i "2" zmien na "100". to dopiero bedzie jazda ;o)))
 zobacz: http://bezpieczenstwo.onet.pl/1560906,item,0,wiadomosci.html

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 07:10:13
Autor: Panslavista
Jaki? sqrwiel parchaty...

wrote:

[...]

Gdy pisałem o alimentach nie miałem na my¶li ciebie... :-))))

Trudno mi sie uczyć - potrze4bne podreczniki a szkoda mi kasy na papier,
który szybko jest nieaktualny. Mam wiele innych potrzeb na sk±p± kasę...

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:01:28
Autor:
Jaki? sqrwiel parchaty...
On Wed, 10 Jun 2009 07:10:13 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

[...]

 nie mam zamiaru prostowac majaczen jakiegos nawiedzonego  fanatyka lpr z walbrzycha. to jezeli chodzi o alimenty.
 na psp jest nas chyba ze 3 ktorzy maja swoje imiona i nazwiska.
 reszta to TCHORZE sadzacy, ze sa anonimowi. gdyby ktorys z nich
 ci brykal podesle ci procedure postepowania w takich sytuacjach.

Trudno mi sie uczyć - potrze4bne podreczniki a szkoda mi kasy na papier,
który szybko jest nieaktualny. Mam wiele innych potrzeb na sk±p± kasę...

 zainstaluj wiec sobie porzadny firewall w ktorym bedziesz mogl  podgladac logi. na poczatek moze byc outpost.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:06:18
Autor: raff
Jaki? sqrwiel parchaty...
[...]

Bla bla bla, Heniutek, zebys sie tylko nie zesral z tej nienawisci.

R.

Data: 2009-06-10 18:22:41
Autor:
Jaki? sqrwiel parchaty...
On Wed, 10 Jun 2009 18:06:18 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

> [...]
>  ci brykal podesle ci procedure postepowania w takich sytuacjach.

Bla bla bla, Heniutek, zebys sie tylko nie zesral z tej nienawisci.

 Masz jakeis imie i nazwisko  T C H O R Z U ?!
 Taki z ciebie bohater? no to napisz na bigbrednie@interia.pl,
 przedstaw sie. Odwazysz sie TCHORZU ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:27:52
Autor: raff
Jaki? sqrwiel parchaty...
[...]

Zeby za mna takie swiry lazily jak ty ? Heniu, pojebalo cie ?

R.

Jaki¶ sqrwiel parchaty...