Jakis tani abonament + internet w komorce

Data: 2012-08-22 11:45:38
Autor: Darian
Jakis tani abonament + internet w komorce
Znalazlem taka oferte t-mobile
http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/e-sklep/tel_kom/12_miesiecy
Czy faktycznie - bez telefonu - abonament wyniesie co miesiac za 12,50 pln netto a po 12 miesiacach przez kolejny rok 25 pln + vat?
A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane np. 100 minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na komorke?

Data: 2012-08-22 05:30:32
Autor: darek12345
Jakis tani abonament + internet w komorce

A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane np. 100 minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na komorke?

Orange Free na Karte spelnia te warunki, np. doladowujac za 100 zl dostaje sie 6 GB transferu internetowego gratis (wazne 150 dni) a cala kwota jest do wygadania.
Do wiekszosci sieci jest 29 gr/min, do Play drozej, wiec jesli do Play nie byloby za wiele rozmow to wyjdzie to ok. 100 min za 30 zl.
Przy doladowaniu za 100 zl dostaje sie 10 zl gratis.

Data: 2012-08-22 12:41:07
Autor: Marx
On 22.08.2012 11:45, Darian wrote:
[...]

rozważ prepaid
25zl/miesiac czyli doladowanie za 50zl co dwa miesiace
dwa pakiety po 100MB zabieraja ok 20zl, pozostaje 30zl na rozmowy, co przy gołej cenie 0,29gr/min daje 100 minut/2 miesiące
Jest to dwa razy za mało minut w stosunku do tego co chcesz, ale masz dostępne różne usługi aby np mieć tanie minuty w sieci
Marx

Data: 2012-08-22 21:15:50
Autor: tyran
Jakis tani abonament + internet w komorce
On Wed, 22 Aug 2012 11:45:38 +0200
"Darian" <akirbo@wp.pl> wrote:

[...]

Ja ostatnio przedluzalem umowe (bez telefonu) w PlusGSM .. za 25netto
mam 120minut miesiecznie do wszystkich, umowa na 12miesiecy. Do tego
wzialem za 5zl netto 5 numerow darmowych oraz za 5zl netto 100MB
internetu (ktory zuzylem w 45minut ;) i od ponad polowy miesiaca mam
zaledwie 3kb/s transfer .... grrrrrr).

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-08-23 08:45:22
Autor: Marx
"Darian"<akirbo@wp.pl>  wrote:

[...]

Czyli płacisz prawie 43zł/miesiąc
W zbliżonej cenie są już chyba abonamenty bez limitów
Marx

Data: 2012-08-24 10:10:34
Autor: Darian
Jakis tani abonament + internet w komorce
a moze brac takie cos?
http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/all-inclusive/
39 zlotych, bez tel, jest 300 min. lub 483 sms do wszystkich, 1gb danych, umowa na czas nieokreslony.

Mam pytania:
- jesli wezme 300 min. w abo to co z sms? beda dodatkowo platne, ile?
- na czas nieokreslony - czyli moge zrezygnowac z ich uslug po np. 3 mies. bez problemow?
- nie ma jakichs haczykow?

A moze poczekac bo virgin, bo lada moment zakoncza sie jakies korzystane dla play rozliczenia z innymi operatorami?

Data: 2012-08-24 21:29:26
Autor: tyran
Jakis tani abonament + internet w komorce

Np?

--
tyran

Data: 2012-08-27 09:29:23
Autor: Marx
On 24.08.2012 21:29, tyran wrote:
[...]

a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?
M.

Data: 2012-08-28 06:09:55
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 27 Aug 2012 09:29:23 +0200, Marx wrote:

> Np?

 a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?

Abonamenty nielimitowane są w okolicach dwukrotnosci ~40zł, realnie
blizej stowy. Jak gdzies spotkales cos powiedzmy <50zl, to dawaj.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-08-25 13:08:03
Autor: JoteR
"Darian" napisał:

A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych
dostane np. 100  minut do wszystkich sieci

Tak beznadziejne oferty (minuta 25-30 gr.) to raczej w prepaidzie. Bo abonament bierze się wszak po to, żeby mieć taniej.

oraz jakis pakiet danych do wykorzystania na komorke?

Jak duży ten pakiet? Tu masz odpowiednio 100 MB i 1 GB:

http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/abonament/promocja-bez-telefonu/
http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/abonament/all-inclusive-bez-telefonu/
(w tym pierwszym musisz pilnować aktywacji pakietów danych - 5 zł brutto, w tym drugim nie martwisz się już o nic, umowy na 12 miesięcy)

JoteR

Jakis tani abonament + internet w komorce