Jakis tani abonament + internet w komorce

Data: 2012-08-22 21:15:50
Autor: tyran
Jakis tani abonament + internet w komorce
On Wed, 22 Aug 2012 11:45:38 +0200
"Darian" <akirbo@wp.pl> wrote:

Znalazlem taka oferte t-mobile
http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/e-sklep/tel_kom/12_miesiecy
Czy faktycznie - bez telefonu - abonament wyniesie co miesiac za
12,50 pln netto a po 12 miesiacach przez kolejny rok 25 pln + vat?
A moze sa inne sensowne oferty gdzie np. za 25-30 zlotych dostane
np. 100 minut do wszystkich sieci oraz jakis pakiet danych do
wykorzystania na komorke?

Ja ostatnio przedluzalem umowe (bez telefonu) w PlusGSM .. za 25netto
mam 120minut miesiecznie do wszystkich, umowa na 12miesiecy. Do tego
wzialem za 5zl netto 5 numerow darmowych oraz za 5zl netto 100MB
internetu (ktory zuzylem w 45minut ;) i od ponad polowy miesiaca mam
zaledwie 3kb/s transfer .... grrrrrr).

pzdr.

--
tyran

Data: 2012-08-23 08:45:22
Autor: Marx
"Darian"<akirbo@wp.pl>  wrote:

[...]

Czyli płacisz prawie 43zł/miesiąc
W zbliżonej cenie są już chyba abonamenty bez limitów
Marx

Data: 2012-08-24 10:10:34
Autor: Darian
Jakis tani abonament + internet w komorce
a moze brac takie cos?
http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/all-inclusive/
39 zlotych, bez tel, jest 300 min. lub 483 sms do wszystkich, 1gb danych, umowa na czas nieokreslony.

Mam pytania:
- jesli wezme 300 min. w abo to co z sms? beda dodatkowo platne, ile?
- na czas nieokreslony - czyli moge zrezygnowac z ich uslug po np. 3 mies. bez problemow?
- nie ma jakichs haczykow?

A moze poczekac bo virgin, bo lada moment zakoncza sie jakies korzystane dla play rozliczenia z innymi operatorami?

Data: 2012-08-24 21:29:26
Autor: tyran
Jakis tani abonament + internet w komorce

Np?

--
tyran

Data: 2012-08-27 09:29:23
Autor: Marx
On 24.08.2012 21:29, tyran wrote:
[...]

a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?
M.

Data: 2012-08-28 06:09:55
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 27 Aug 2012 09:29:23 +0200, Marx wrote:

> Np?

 a to taki problem przeszukac 3 cenniki ze mam to robic za ciebie?

Abonamenty nielimitowane są w okolicach dwukrotnosci ~40zł, realnie
blizej stowy. Jak gdzies spotkales cos powiedzmy <50zl, to dawaj.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Jakis tani abonament + internet w komorce