Jakis wypad w cieple kraje we wrzesniu?

Data: 2009-06-24 14:20:59
Autor: de Fresz
Jakis wypad w cieple kraje we wrzesniu?
On 2009-06-24 12:50:19 +0200, Lukasz Baranski <gorry@o2.pl> said:

Czy ktos planuje na wrzesien jakis wypad w cieple europejskie kraje na moto?
Musze urlop rozplanowac i podpial bym sie do grupy.

Jak już wrzesień, to ja bym radził raczej pierwszą połowę niż drugą. W zeszłym roku we Włochach (północ-środek) pogoda była himeryczna i raczej chłodnawa - jeszcze mnie kurwica strzela jak sobie przypomne przezajebiste winkle w górach na drodze z Genuii do Pizy, pokonywane ze średnią prędkościa 30 kmph w strugach deszczu.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Jakis wypad w cieple kraje we wrzesniu?