Jaki¶ zlot moto z koszam (lub BMW)i?

Data: 2010-01-24 22:02:20
Autor: Tytus
Jaki¶ zlot moto z koszam (lub BMW)i?
Siemka
*** "Qlfon"
widzę go¶cia na jakim¶ boxerze z z koszem. Otwarty kask,
kole¶ siny z zimna, dziewczyna w koszu w kasku typu orzeszek opatulona konkretnie. Patrzę na termometr: -13. My¶lę sobie - pewni kupili i wracaj± od poprzedniego wła¶ciciela. tylko te toboły, które mieli ze sob± co¶ nie tego do tej koncepcji... Dzi¶ wracam t± sama trasa i znów widzę moto z koszem ino jakie¶ większe. Podjeżdżam bliżej, widzę wydech z jednej strony, kardan i spory kosz. A przed nim jeszcze dwa inne zaprzęgi. Wyprzedzam - 3 BMW w tym chyba dwa GS1200, wszyscy na nimieckich blachach. Zlot jaki¶ był czy co? Kurcze -16 stopni na moto to już przegięcie. ja wiem, ogrzewane manetki, elektryczne kamizelki i wkładki do butów ale czy to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi poniżej 10 st na plusie jest zimno na moto:(

Zimowa twierdza Boyen??? taki polski elephant :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Jaki¶ zlot moto z koszam (lub BMW)i?