Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...

Data: 2010-02-14 04:12:05
Autor: MH
Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...
Ten cover powstał z mojej inicjatywy.. To przeróbka melodii w formacie
MIDI do gry komputerowej Doom 2 Hell on Earth, skomponowanej przez
Roberta Prince'a w 1993r... Każdy kto dorastał w latach 90tych będzie
wiedział o co chodzi...

Link do mojej wersji: http://www.youtube.com/user/tzvaadonai#p/a/f/0/jqQx7pwKvdU

Jakość nagrania jest rzecz jasna amatorska...

A to jest oryginał "Demon's dead" -
http://www.youtube.com/watch?v=u0gh1cumBTk&feature=related

Lubię czytać Twoje prowokacyjne posty , ale poza ścisłym wyższym , mam również
inne wykształcenie. Średnie muzyczne ...  BŁAGAM !!  Nie katuj trąbki
Eustachiusza !!!

MH --

Data: 2010-02-14 09:50:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 04:12, MH pisze:
[...]

To żeby ocenić utwór muzyczny jest potrzebne wykształcenie w tym kierunku? Czy wy, wykształciuchy nie przywiązujecie czasem zbyt dużego znaczenia do tych  waszych dyplomów??

Data: 2010-02-14 12:28:03
Autor: sofu
Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...

Dzis Klocek amatorsko grywa na kiszcze stolcowej, a zawodowo na miekkim
flecie w duecie.

sofu

Data: 2010-02-14 13:07:01
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl8dhe$4v3$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiscie ze do oceny "utworu muzycznego " jest potrzebne wyksztalcene muzyczne . Gdyby taki wymog nie byl potrzebny to pod wzgledem artystycznym na rowni z "Barka " stawianoby np. 9 symfonie  Dvoraka , powiem wiecej !. "Barka " bylaby o tyle lepsza , ze zna ja i spiewa cala rodzina RM i nie tylko ! .
Po drugie , lekko kpiarskie pojecie "wyksztalciuch "  stworzone zostalo przez wspomniana wyzej " rodzine " RM dla stlumienia wlasnych  kompleksow , jako ze w rodzinie tej wyksztalcenie jest dobrem niedostepnym , glownie dla "umyslowych " walorow " lub rzadziej z lenistwa  !.
Wyksztalcenie jest elementem , ktory odroznia od innych glownie ze wzgledu na to , ze daje , moze nie gwarancje ale napewno znacznie wieksze szanse na lepsze zrozumienie otaczajacego swiata , co widac chocby po tym , jak ocenia go "rodzina" RM . Jesli radiomaryjny koltun , na ktorego powolales sie w swoim poscie piszac " wyksztalciuch " ,  moze byc dumny ze swojej glupoty i z tego , ze pada na kolana przed Rydzykiem , to tymbardzej dumny powinien byc czlowiek , ktory jest wyksztalcony i tego nie robi !!.Czy ma to wstydliwie ukrywac ?

cyc

Data: 2010-02-14 20:42:48
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-14 13:07, cyc pisze:
[...]

Powiem Ci tylko cycu że nie sposób nauczyć się muzyki. Najwyższe dyplomy uczelni o tym kierunku  nie pokonają zwykłego faceta który ma talent.  Myślę że chyba nawet nie ma sensu wymieniać nazwisk wirtuozów którzy o szkołach muzycznych nawet nie słyszeli.

A o takie  kpiarskie podejście do stopni naukowych zatroszczyli się sami zainteresowani którzy starają się pokazać że są mądrzejsi od ludzi nie mających pokończonych szkół.

Data: 2010-02-14 21:21:20
Autor: matusm

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hl8p1c$vep$1news.onet.pl...

[...]

Nie ma co ukrywac ,niektorzy nawet robia  z tego calkiem duzy uzytek

Tia  tia  ,,,,prof Mazowiecki prof  Bartoszewski itd

Pozdrowienia
matusm

Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...