Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...

Data: 2010-02-14 21:25:04
Autor: matusm
Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ad713e9a-fb6f-47ea-8ded-b5e60b1eb2ddx22g2000yqx.googlegroups.com...
Ten cover powstał z mojej inicjatywy.. To przeróbka melodii w formacie
MIDI do gry komputerowej Doom 2 Hell on Earth, skomponowanej przez
Roberta Prince'a w 1993r... Każdy kto dorastał w latach 90tych będzie
wiedział o co chodzi...

Link do mojej wersji: http://www.youtube.com/user/tzvaadonai#p/a/f/0/jqQx7pwKvdU

Jakość nagrania jest rzecz jasna amatorska...

A to jest oryginał "Demon's dead" - http://www.youtube.com/watch?v=u0gh1cumBTk&feature=related

No to teraz zdradz jak to  zrobiles  od razu na windowsa xp  ,bo jak pamietam przed midami byly inne rozszerzenia na DOSa,,,,,,,ale  co tam  dla
niektorych  to  tylko wazne  ze  ciagle,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Jako nastolatek pogrywałem na gitarze...