Jako prekognita widziałem sędziego czytaj±cego...

Data: 2010-06-15 16:49:48
Autor: .'he®sk'.
Jako prekognita widziałem sędziego czytaj±cego...
On Tue, 15 Jun 2010 12:41:52 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

orzeczenie w sprawie pozwu marszałka Komorowskiego. Kurdupel - podróbka ponownie został uznany kłamc± i ma przeprosic pana Komorowskiego. Przekonacie się  po południu.

 Nie wiem po jaka cholere hrabia sie napial. Kazdy rozsadnie myslacy
 wie, ze panstwowe szpitale to beczka bez dna. Wiem, wiem. Wybory.
 Trzeba rznac glupa i zapewniac, ze wszystkie pielegniarki beda mialy
 prace, a w nocy dyzur z mlodym lekarzem, ktory bedzie wysluchiwac  opowiesci o ich przegranym zyciu. Lekarz tez bedzie miec zapewniona
 prace w panstwowym szpitalu. Ci najzdolniejsi juz od dawna pracuja  w prywatnych klinikach zarabiajac godziwe pieniadze proporcjonalnie
 do ich zdolnosci, a nie checi zarabiania jak najwiecej, obwodu pasa
 i ilosci dzieci. Przyjrzyj sie tzw panstwowym przychodniom. Tam to
 dopiero komuna w rozkwicie. Oczywiscie, nie wszedzie ale tam gdzie
 w "recepcji" siedzi tlusta, tleniona blondyna po 50-tce mozesz byc
 pewien, ze zostaniesz obsluzony jak natret, a nie klient.

--

 HeSk

Jako prekognita widziałem sędziego czytaj±cego...