JakoĹ›

Data: 2011-11-11 20:37:50
Autor: jadrys
JakoĹ›

W tym tumulcie wszyscy zapominają o dekrecie Komisarzu Ludowych z Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anulującym akty rozbiorowe Polski i w praktyce dające niepodległość.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

Data: 2011-11-11 12:04:12
Autor: Marek
Jako¶
On Nov 11, 8:37 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W tym tumulcie wszyscy zapominaj± o dekrecie Komisarzu Ludowych z
Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anuluj±cym akty rozbiorowe Polski
i w praktyce daj±ce niepodległo¶ć.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

Jakby tego nie zrobil, to niedostalby od niemieckich tajnych sluzb
nastepnych milionow na walke ( zbrojna i propagandowa) .

Ales ty glupi, Jadrys...

Data: 2011-11-11 21:21:46
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-11 21:04, Marek pisze:
On Nov 11, 8:37 pm, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W tym tumulcie wszyscy zapominajÄ… o dekrecie Komisarzu Ludowych z
WĹ‚adymirem Iliczem Uljanowem na czele, anulujÄ…cym akty rozbiorowe Polski
[...]

Niemcy w tym czasie same były wspomagane przez międzynarodówkę kapitalistyczną. A druga sprawa jest taka że szwabom wcale nie była na rękę niepodległość Polski.

Może i głupi, ale u mnie Thunderbird śmiga bezproblemowo aż miło, e-zop.

Data: 2011-11-11 12:24:30
Autor: Marek
Jako¶
On Nov 11, 9:21 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-11 21:04, Marek pisze:

> Ales ty glupi, Jadrys...

Niemcy w tym czasie same były wspomagane przez międzynarodówkę
kapitalistyczn±. A druga sprawa jest taka że szwabom wcale nie była na
rękę niepodległo¶ć Polski.

Może i głupi,

Jakby im nie byla na reke, toby chyba Pilsudskiego nie wypuszczali z
wiezienia...???
A jak myslisz, po co sponsorowali Lenina ?

Poczytaj, na czym dorobil sie niejaki ( Zyd) Helphand vel Dr Parvus...

Oj, glupi, glupi...

Data: 2011-11-11 21:51:42
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-11 21:24, Marek pisze:
[...]

Żeby osłabić cara, z którym byli w stanie wojny. Jednak pożniej z Leninem wcale im nie było po drodze, i pisanie że to oni zmusili Lenina do wydania dekretu o uznaniu niepodległości Polski jest naprawdę śmieszne.

Data: 2011-11-11 13:45:13
Autor: Marek
Jako¶
On 11 Lis, 21:51, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Żeby osłabić cara, z którym byli w stanie wojny. Jednak pożniej z
Leninem wcale im nie było po drodze, i pisanie że to oni zmusili Lenina
do wydania dekretu o uznaniu niepodległo¶ci Polski jest naprawdę ¶mieszne.

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Lenin wydal ten dekret 29 sierpnia 1918,
a Traktat Wersalski, konczacy I WS podpisano 28 czerwca 1919.

Niemcy mieli interes w oslabieniu Rosji i podtrzymywali ruchy narodowo-
wyzwolencze w calej Europie wsch.

Czy to prawda, ze byles nauczycielem ?
Co przekazales swoim uczniom ?
Biedne dzieci.

Data: 2011-11-12 09:03:56
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-11 22:45, Marek pisze:
[...]

InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹĽ cytowany tekst -

[...]

Czyli prawda wg. e-zopa jest taka że to Niemcom zawdzięczamy dekret Komisarzy Ludowych m.in. dzieki któremu Polska odzyskala nioepodległość? Ci sami Niemcy których z Wielkopolski trzeba było wyrzucać siłą, którzy toczyli kolejne wojny o Górny Śląsk? Proszę, zacznij myśleć bez czerwonej płachty przed oczyma.
Nauczycielem jest się do końca życia.

Data: 2011-11-12 09:54:23
Autor: Marek
Jako¶
On Nov 12, 9:03 am, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Co przekazales swoim uczniom ?
> Biedne dzieci.

Czyli prawda wg. e-zopa jest taka że to Niemcom zawdzięczamy dekret
Komisarzy Ludowych m.in. dzieki któremu Polska odzyskala nioepodległo¶ć?
Ci sami Niemcy których z Wielkopolski trzeba było wyrzucać sił±, którzy
toczyli kolejne wojny o Górny ¦l±sk? Proszę, zacznij my¶leć bez
czerwonej płachty przed oczyma.
Nauczycielem jest się do końca życia.

Niemcy przegrywali wtedy I WS i przygotowywali grunt do podpisania
kapitulacji na jak najlepszych dla siebie warunkach.
To bylo wtedy dla nich: byc, albo nie byc.
Lenin byl na pasku niemieckich sluzb i otrzymywal od nich bron i
miliony marek na prowadzenie propagandy.

Niemcy wypuscili Pilsudskiego z wiezienia w Magdeburgu i zabronili
swoim zolnierzom, ktorzy przebywali na terenie odradzajacej sie
Polski, stawiania oporu.
Stad "rozbrajanie Niemcow na ulicach Warszawy", gdzie polscy cywile
podchodzili  do Niemcow i odbierali im bron bez zadnego oporu.

Data: 2011-11-12 18:58:56
Autor: u2
Jako¶
W dniu 2011-11-12 18:54, Marek pisze:
[...]

Niby tak, ale Litwinow udalo im sie podburzyc przeciwko Polakom, vide
n.p. Suwalki gdzie pomieszkuje, oraz pobliskie Sejny gdzie byla
regularna wojna polsko - litewska.

Teraz jest sielanka, czyli milosc polsko - litewska sadzac po ilosci
Litwinow okupujacych suwalskie sklepy. :)

Data: 2011-11-14 11:28:01
Autor: Marek
Jako¶
> [...]

Ci sami Niemcy których z Wielkopolski trzeba było wyrzucać sił±, którzy
toczyli kolejne wojny o Górny ¦l±sk? Proszę, zacznij my¶leć bez

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Hide quoted text -

Jadrys, biedny umyslowo nauczycielu,  jak myslisz, co myslal Twoj idol
Lenin o niepodleglosci Polski, kiedy wypowiadal jej wojne w 1920m
roku ???

Data: 2011-11-18 22:03:41
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-14 20:28, Marek pisze:

Jadrys, biedny umyslowo nauczycielu,  jak myslisz, co myslal Twoj idol
Lenin o niepodleglosci Polski, kiedy wypowiadal jej wojne w 1920m
roku ???

Pewnie nauczkÄ™ za rajdy na MiĹ„sk i KijĂłw. I jezeli mi on czymĹ› zaimponowaĹ‚m to tylko tym zwrĂłceniem Polsce niepodlegĹ‚oĹ›ci, a to stanowczo za malo zeby zostać  moim idolem .

Data: 2011-11-12 06:21:26
Autor: stevep
Jako¶
Dnia 11-11-2011 o 21:51:42 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Żeby osłabić cara, z którym byli w stanie wojny. Jednak pożniej z  Leninem wcale im nie było po drodze, i pisanie że to oni zmusili Lenina  do wydania dekretu o uznaniu niepodległo¶ci Polski jest naprawdę  ¶mieszne.

Mógłby¶ nas nie męczyć cytowaniem "Historii WKP(b)"?

--
stevep

Data: 2011-11-11 20:38:57
Autor: pluton
Jako¶
W tym tumulcie wszyscy zapominaj± o dekrecie Komisarzu Ludowych z
Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anuluj±cym akty rozbiorowe Polski
i w praktyce daj±ce niepodległo¶ć.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

Niech nam zyje edeklenin.

Nullification

Data: 2011-11-11 20:56:57
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-11 20:38, pluton pisze:
[...]

No zasłużył sobie Lenin na to jak mało kto.

Data: 2011-11-12 06:19:43
Autor: stevep
Jako¶
Dnia 11-11-2011 o 20:56:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Zasłużył i dostał, zdechł po zamachu Kaplan.

--
stevep

Data: 2011-11-11 21:59:31
Autor: Leprechaun
JakoĹ›

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9jted$o7s$1node2.news.atman.pl...

W tym tumulcie wszyscy zapominają o dekrecie Komisarzu Ludowych z Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anulującym akty rozbiorowe Polski i w praktyce dające niepodległość.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

O co ci chodzi popierdoleńcze?

BomBel

Data: 2011-11-12 06:18:48
Autor: stevep
Jako¶
Dnia 11-11-2011 o 20:37:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W tym tumulcie wszyscy zapominaj± o dekrecie Komisarzu Ludowych z  Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anuluj±cym akty rozbiorowe Polski  i w praktyce daj±ce niepodległo¶ć.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

A w ile lat po tym próbowano zbrojnie zrobić z nas Polsk± Republikę Rad?

--
stevep

Data: 2011-11-12 10:00:14
Autor:
Jako¶
On Fri, 11 Nov 2011 20:37:50 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W tym tumulcie wszyscy zapominaj± o dekrecie Komisarzu Ludowych z Władymirem Iliczem Uljanowem na czele, anuluj±cym akty rozbiorowe Polski i w praktyce daj±ce niepodległo¶ć.
Oj bardzo nieładnie państwo historycy...

 zapomniales o Che. na pewno tez sie przysluzyl ;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-18 22:04:01
Autor: jadrys
JakoĹ›
W dniu 2011-11-12 10:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

W walce z światowym imperializmem jak mało kto.

JakoĹ›