Jakość życia

Data: 2013-03-05 20:16:26
Autor: Trybun
Jakość życia
W Chinach i w kapitalizmie.. Czy w Polsce ktos sobie w ogĂłle zawraca głowę jakością  towarĂłw spozywczych?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,IKEA-wycofuje-ze-sprzedazy-min-w-Polsce-dwie-partie-ciastek-migdalowych,wid,15387957,wiadomosc.html?ticaid=1102d5

Data: 2013-03-05 11:35:45
Autor: Marek
Jakość życia
On Mar 5, 8:16 pm, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W Chinach i w kapitalizmie.. Czy w Polsce ktos sobie w ogóle zawraca
głowę jakością  towarów spozywczych?

Kazda gospodyni ma ogrodek, hoduje kury, a w chlewiku jest swinka.
Zauwaz, ze nawet w Watykanie tak robią. - bylo w TV.

Tylko durnie kupuja gotowe dania, zawierajace mieso..."mięso"...

Data: 2013-03-05 20:46:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Jakość życia

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:8802c7fa-e3ea-4732-ba90-b7ddaff2b273g8g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

=============================

Mędrcy biorą łuk i udają się w knieje...

rozbawiony

Data: 2013-03-05 20:50:22
Autor: Trybun
Jakość życia
W dniu 2013-03-05 20:35, Marek pisze:
[...]

Durnie nie durnie.. - większość ludzi po prostu nie ma wyboru, tylko supermarket..

Data: 2013-03-05 11:58:04
Autor: Marek
Jakość życia
On Mar 5, 8:50 pm, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

> Tylko durnie kupuja gotowe dania, zawierajace mieso..."mięso"...

Durnie nie durnie.. - większość ludzi po prostu nie ma wyboru, tylko

Nie zrozumiales przekazu - tak, jak poprzednik...
"Gotowe dania zawierajace mieso" - tu jest podejrzenie oszustwa.

Jak sie kupi calego kurczaka, czy wiekszy kawalek innego miesa, to
ryzyko jest mniejsze.

Ja, praktycznie, nigdy nie kupuje kielbasy, pyszne pasztety robi moja
zona, na kanapki kroje upieczona wolowine, lub indyka.

Data: 2013-03-05 21:05:45
Autor: Trybun
Jakość życia
W dniu 2013-03-05 20:58, Marek pisze:

[...]

Kurczak powiadasz? I pomyśleć że w PRLu z kurczaka szło ugotować rosół.. Dzisiaj równie dobrze można by ugotować rosół z zużytej opony.

Szkoda że nie można przesłać mailem tych specjałów o których piszesz, chętnie bym spróbował.. ;-)

Data: 2013-03-05 12:09:54
Autor: Marek
Jakość życia
On Mar 5, 9:05 pm, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

> Ja, praktycznie, nigdy nie kupuje kielbasy, pyszne pasztety robi moja
> zona, na kanapki kroje upieczona wolowine, lub indyka.

Kurczak powiadasz? I pomy le e w PRLu z kurczaka sz o ugotowa ros ..
Dzisiaj r wnie dobrze mo na by ugotowa ros z zu ytej opony.

Szkoda e nie mo na przes a mailem tych specja w o kt rych piszesz,
ch tnie bym spr bowa .. ;-)

--

Rosolu nie gotuje sie z kurczaka !!!

Trzeba kupic "kurę rosołową" i sztuke wolowiny z kością...

Nie zapomnij o dodaniu opalonej cebuli.

Echhhh..Jadrys...czym wy sie odzywiacie...???

Data: 2013-03-08 18:42:59
Autor: Przemysław M.
Jakość życia
Dnia Tue, 05 Mar 2013 21:05:45 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Za czasów PRL wszystko było lepsze. Jeżeli było, a raczej nie było. Otóż za
czasów PRL były też fermy kurze i żarłeś te kurczaki jakby były "z chowu
ściółkowego".

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-03-08 18:40:37
Autor: Przemysław M.
Jakość życia
Dnia Tue, 05 Mar 2013 20:16:26 +0100, Trybun napisał(a):

W Chinach i w kapitalizmie.. Czy w Polsce ktos sobie w ogóle zawraca głowę jakością  towarów spozywczych?

Kupujący. Z tego co sobie przypominam za czasów PRL obżerałeś się
pomarańczami. Zwracałeś wtedy uwagę na ich kapitalistyczną jakość
"nienażarty czerwony ryju"?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Jakość życia