Jako艣膰 druku laser-kolor

Data: 2011-05-01 11:07:40
Autor: Irokez
Jako艣膰 druku laser-kolor
U偶ytkownik "ref" <pstr@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ipggm8$1gv$1news.onet.pl...
Witam.
Przymierzam si臋 do kupienia drukarki laserowej i zastanawiam si臋 nad tym, czy kolor czy mono. Zdj臋cia pewnie drukowa艂bym od wielkiego dzwonu, ale zdania na temat jako艣ci s膮 mocno podzielone i nie wiem, czy jest sens.
Przyk艂adowych kolorowych wydruk贸w zdj臋膰 jako艣 nie mog艂em znale藕膰 w sieci.
Czy kto艣 m贸g艂by wydrukowa膰 jakie艣 zdj臋cie w przyzwoitej jako艣ci i wrzuci膰 link do skanu? Ewentualnie jakie艣 opnie, wra偶enia naocznych 艣wiadk贸w;)?
Od razu: nie, atramentu nie kupi臋;)
pozdrawiam:)

Atrament wyrzuci艂em przez okno, po tym jak kolejne tusze warte wi臋cej ni偶 sama drukarka zasch艂y. Te偶 nie wr贸c臋 do atramentu. Za ma艂o drukuj臋.
Aktualnie mam Xeroxa Phaser 6125. Drukuj臋 kolor te偶 od wielkiego dzwonu, ale wychodz膮 艂adnie.
Ja akurat drukuj臋 naprawd臋 ma艂o (dlatego tusz zasycha艂). Tak偶e jak wi臋cej drukujesz to raczej inny sprz臋t szukaj (drum unit liczony na 30ty艣 stron, praktycznie niewymienny bo dro偶szy od drukarki).

Do mas贸wki (dokumenty) stoi w k膮cie stary czarno-bia艂y HP LaserJet 6P (proszki w 艣miesznych cenach), a jak padnie to kupi臋 Brothera DCP-7030.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-05-01 12:04:57
Autor: Przemek
Jako艣膰 druku laser-kolor
Irokez nam wczesniej objawi艂, a ja odpowiadam:
Do mas贸wki (dokumenty) stoi w k膮cie stary czarno-bia艂y HP LaserJet 6P (proszki w 艣miesznych cenach), a jak padnie to kupi臋 Brothera DCP-7030.

I generalnie jak kupowa膰 to drukarki z tamtego okresu, znaczy z czas贸w HP6P.
Mam w piwnicy star膮 HP4500, jako艣膰 zdj臋膰 taka, 偶e mi oczy wypad艂y. Mia艂em wra偶enie, ze srebrny kolor na zdj臋ciu jest rzeczywi艣cie srebrny. Niestety wielka jak pies, a ja nie drukuje generalnie koloru, dlatego stoi w piwnicy (uratowa艂em j膮 przed wywaleniem na z艂om w wielkiej korporacji). Je艣li r贸偶nica w cenie niewielka wzi膮艂bym kolor, ale p艂aci膰 wi臋cej dla samego posiadania to bym si臋 nie zdecydowa艂, lepiej rzeczywi艣cie zap艂aci膰 za porzadne odbitki. Taniej na wst臋pie i w razie co koszty roz艂o偶one w czasie.
Przem

Data: 2011-05-03 22:00:26
Autor: Irokez
Jako艣膰 druku laser-kolor
U偶ytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ipjb8a$nfr$1inews.gazeta.pl...
[...]

chyba 偶e przychodzi Ci dziecko i m贸wi, 偶e na prac臋 dosta艂o np. artyku艂 o ptaszku jakim艣 i zdj臋cie do艂aczy膰 chce. Albo zr贸b tata 艂adne kartki na prezenty. Z tym nie pobiegniesz do labu ;)
No i w  ten spos贸b kumpel z Anglii przytarga艂 mi Xeroxa (po艂ow臋 taniej ni偶 w Polsce, dzia艂a na ta艅szych tonerach z zachodu w przeciwie艅stwie do dystrybucji polskiej drukarki, no i na zamiennikach z allegro)

pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-05-04 00:02:30
Autor: Przemek
Jako艣膰 druku laser-kolor
[...]

No to jest argument nie do zbicia, wiem 偶e niestety teraz si臋 forma liczy, a nie tre艣膰 :/
Przem

Jako艣膰 druku laser-kolor