Jakość druku laser-kolor

Data: 2011-05-02 08:51:46
Autor: jg
Jakość druku laser-kolor
widzial ktos nowa HP Color LaserJet Pro CP1025 w akcji (niecale 700zl)?

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/18972-18972-3328060-3328070-3328070-4052955-4052958.html

--
jg

Data: 2011-05-03 18:50:47
Autor: Przemek
JakoĹ>Ä? druku laser-kolor
jg nam wczesniej objawil, a ja odpowiadam:
widzial ktos nowa HP Color LaserJet Pro CP1025 w akcji (niecale 700zl)?

Ja sie zaczepnie zapytam: to w koncu ile ona watów pobiera?
Pobór mocy (urzadzenie uspione)
3,1 W
Pobór mocy (tryb gotowosci)
8 W
Pobór mocy (urzadzenie wylaczone)
0,8 W
Pobór mocy (urzadzenie wylaczone)
0,2 W

chodzi o te dwie ostatnie pozycje, ale w sumie chetnie sie dowiem czym uspienie od gotowosci sie rózni, i czemu pobiera prad jak jest wylaczona?
Przem

Data: 2011-05-03 21:48:26
Autor: Irokez
JakoĹ>Ä? druku laser-kolor
Uzytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisal w wiadomosci news:ippbp9$sm8$1inews.gazeta.pl...
[...]

W moim Xeroxie 6125 pisze:
gotowosc 50W - czeka caly czas na przyjecie kolejnych danych (dziala siec, wyswietlacz.. ogólnie wszystko oprócz mechanizmu drukowania)
praca to 280W - wiadomo, laser, grzalka, silniki, itp itd.
uspienie 5W - pali sie tylko jedna lampka sygnalizujaca ten stan, martwy wyswietlacz, siec itp itd.

Wylaczona - u mnie wylaczona to wylaczona, moze ten HP'k wylaczenie ma takie jak PC'ty? - przetworniczka w zasilaczu mala tylko chodzi aby z guziczka to odpalic.

--
Irokez

Data: 2011-05-03 21:52:12
Autor: Irokez
JakoĹ>Ä? druku laser-kolor
[...]

a co do tego przypadku jeszcze:
Power consumption (active) 295 watts
Power consumption (sleep) 3.1 watts
Power consumption (standby) 8 watts
Power consumption (auto-off) 0.8 watts
Power consumption (manual-off) 0.2 watts

Warto odwiedzic czasami stronki UK czy tez De :)

--
Irokez

Data: 2011-05-04 00:04:12
Autor: Przemek
JakoĹ>Ä? druku laser-kolor
Irokez nam wczesniej objawil, a ja odpowiadam:
Power consumption (auto-off) 0.8 watts
Power consumption (manual-off) 0.2 watts
Warto odwiedzic czasami stronki UK czy tez De :)

A widzisz, na to nie wpadlem ;)
Nie zmienia to faktu, ze teraz juz wiem czemu jak mnie nie ma w domu 3 miesiace a niby wszystko powylaczane to rachunek za prad mam 170 zl...
Przem

Jakość druku laser-kolor