Jakość obrazu z DVD

Data: 2010-02-03 12:04:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD
Witam,

kupiłem sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
wiedziałem. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.
Zwłaszcza czarny nie wygląda jak czarny, a jak mozaika różnych
kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
współpracują z DVD?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 12:08:16
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

  dlaczego lg?

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-03 12:11:54
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 12:08, pawell32 pisze:
[...]

Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
epoka CRT niestety.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 12:17:25
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

współpracują z DVD?

 dlaczego lg?

Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
epoka CRT niestety.

mów mi tak dalej.
po pierwsze sony można kupić w podobnej cenie, trzeba tylko poszukać.
samsunga tym bardziej. sieć w tv chyba nie jest potrzebna, więc modele
bez niej są sporo tańsze.
crt były inne, pewnie ale nie wkładaj wszystkiego do jednej kieszeni.
myslisz, że czemu odradzam polsat?
wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

Data: 2010-02-03 12:34:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD
W dniu 2010-02-03 12:17, pawell32 pisze:
[...]

Ty masz naprawdÄ™ jakÄ…Å› silnÄ… fobiÄ™. Co ma CP do DVD?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 12:47:43
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Ty masz naprawdÄ™ jakÄ…Å› silnÄ… fobiÄ™.

silnej nie mam.

  Co ma CP do DVD?

odpowiedziałem na to w poprzednim temacie.
lg ma dobre tv, ale małe, duże to porażka.
nawet ten co c+ daje czy dawała wypada dobrze.

Data: 2010-02-03 12:48:38
Autor: Jingiel
Jakość obrazu z DVD

crt były inne, pewnie ale nie wkładaj wszystkiego do jednej kieszeni.
myslisz, że czemu odradzam polsat?
wolę mieć mniej programów, ale nie mam zamiaru się wkurzać na zły obraz.

  Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP? Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co na innych paltformach. Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry, eurosport, Discovery. Mozna  wymieniac inne, zerknij na www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

Jingiel

Data: 2010-02-03 12:54:20
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Jingiel pisze:
  >  Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD?

na to wczesniej odpowiedziałem. wina tv

Skad wiesz, ze ma CP?
Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co na innych paltformach.

tego mi nie mów bo wiem. pisałem już na taki zarzut i nie ma ścisłego
związku, zależy od dekodera również.

Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry,
eurosport, Discovery. Mozna  wymieniac inne, zerknij na www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

i co z tego?

Data: 2010-02-03 12:57:36
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Jingiel pisze:

 Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP?

bo czytam. właśnie udawadniał wyższośc

Data: 2010-02-03 12:51:30
Autor: Robert_J
Jakość obrazu z DVD
po pierwsze sony można kupić w podobnej cenie, trzeba tylko poszukać.

Ale Przemysław chciał widocznie kupić LG. Zadał konkretne pytanie i nie sądzę, żeby oczekiwał tego, o czym mu mówisz ;-)

Data: 2010-02-03 12:56:15
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Robert_J pisze:
po pierwsze sony można kupić w podobnej cenie, trzeba tylko poszukać.

Ale Przemysław chciał widocznie kupić LG. Zadał konkretne pytanie i nie sądzę, żeby oczekiwał tego, o czym mu mówisz ;-)

ale co mam poradzić, jeżeli ma dekoder i dvd (może nie) tylko z wy
scart?
poza tym takie sÄ…...

Data: 2010-02-03 13:38:08
Autor: cztery
Jakość obrazu z DVD
Bo mnie nie stać na Sony, a obraz wszystkie mają do bani, to już nie
epoka CRT niestety.

A widziales jak swieca plazmy ?
Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

Data: 2010-02-03 15:44:41
Autor: cztery
Jakość obrazu z DVD
A widziales jak swieca plazmy ?
Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

kwestia gustu.

Nie tyle gustu co oczu.
Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Data: 2010-02-03 17:01:42
Autor: Cavallino
Jakość obrazu z DVD
Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:

Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Tyle że nie wszyscy brandzlują się akurat przy kolorze czarnym.
Niektórzy wręcz go nie lubią. ;-)

Data: 2010-02-04 11:27:43
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 17:01, Cavallino pisze:
[...]

Tylko, że niektórzy nie są reżyserami czy cóś w ten deseń i nie mają
wpływu na to, że w filmach są sceny ciemne.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 19:42:07
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
W dniu 03.02.2010 15:44, cztery pisze:
[...]

no to faktycznie oczu, bo ja nie widziałem takiej plazmy

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-02-03 19:46:26
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
W dniu 03.02.2010 19:42, pawell32 pisze:
[...]

może jedną, za ok 12000.

Data: 2010-02-06 00:48:58
Autor: z
Jakość obrazu z DVD
cztery pisze:

Nie tyle gustu co oczu.
Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Nie mam porównania co do plazm ale mam porównanie z monitorami używanymi w poligrafii. Nie eizo co prawda ale znośne monitory z matrycami ips lub mva. Po 15 latach w poligrafii oczy jeszcze ok (odpukać).
Bałem się jak cho..... kupując lcd fhd 32" sharpa za 2kpln że obraz będzie tragiczny a tu się okazało że jest OK. Sygnał sd kablówka i divxy. Oczywiście godzinę spedziłem na ustawieniach i "kalibracji".

Natomiast załamałem się jak zobaczyłem kąty na laptopie della za 3kpln.
TRAGEDIA i to błyszcząca tragedia. 4-letni 17" Acer TN używany na paletki bije go na głowę.

Data: 2010-02-06 22:43:40
Autor: nom
Jakość obrazu z DVD

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkiapb$e6v$1inews.gazeta.pl...
TRAGEDIA i to błyszcząca tragedia. 4-letni 17" Acer TN używany na paletki bije go na głowę.

A co masz do Acera? :-)
Ostatnio kumplowi padÅ‚a Iiyama 17" za którÄ… zapÅ‚aciÅ‚ ze 4 lata temu ponad 1000zÅ‚. Po poszukiwaniach serwisówki  okazaÅ‚o siÄ™, że to jest klon Acera i serwisówka od Acera pasuje idealnie. :-)
Ja miałem kiedyś telefon komórkowy Motoroli i też okazało się, że produkuje go Acer.
Ze 2 lata temu miałem na testy monitor LCD Acer 19" z podświetlaniem LED, rzadko który producent miał takie monitory. Acer w niejednym "markowym" sprzęcie siedzi. :-)

Data: 2010-02-07 23:54:58
Autor: z
Jakość obrazu z DVD
nom pisze:

[...]

Do Acera nic nie mam. Taki przykład monitora kupionego 3-4 lata temu za jak najmniejsze pieniadze. Obraz na nowej dellowej matrycy jest gorszy.
Myślałem że skoro tani telewizor 32" może ładnie świecić to laptop "średniopółkowy" też. Cały czas piszę o kontach widzenia.

PS. A może sharp w telewizory za 2000 zł wkłada matryce lepsze niż TN???

Data: 2010-02-09 22:16:06
Autor: nom
Jakość obrazu z DVD

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkngc5$93v$1inews.gazeta.pl...
"średniopółkowy" też. Cały czas piszę o kontach widzenia.

A nie o kontach bankowych? ;-)

PS. kąty widzenia w matrycy TN są kiepskie, nie wiem jak to się mierzy, ale każdy producent podaje 178*. :-)

Data: 2010-02-10 18:07:32
Autor: z
Jakość obrazu z DVD
nom pisze:

PS. kąty widzenia w matrycy TN są kiepskie, nie wiem jak to się mierzy, ale każdy producent podaje 178*. :-)

Jakiego typu matryce montuje się w telewizorach? Sharp którego używam nie wygląda mi na TN a kosztuje tylko 2kpln.

Data: 2010-02-03 18:32:48
Autor: Tomy M.
Jakość obrazu z DVD
Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
Prawda jest taka że perzesiadka z CRT na LCD/plazmę
zawsze jest bolesna, obecnie głónie dla tego że
wszystkie te źródła sygnału są do d*py.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-02-03 18:43:52
Autor: Cavallino
Jakość obrazu z DVD
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hkcc4r$ohd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
Prawda jest taka że perzesiadka z CRT na LCD/plazmę
zawsze jest bolesna,

Nieprawda, nie zawsze.
Zależy z czego na co się przesiadasz.
Zapewniam Cię, że mnie bardziej boli migający ekran (wielu ludzi tego nie widzi, a mi przeszkadza) w CRT niż szarość zamiast czerni w LCD, więc taka przesiadka to była duża ulga.

Data: 2010-02-04 11:29:18
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 18:43, Cavallino pisze:
Zapewniam Cię, że mnie bardziej boli migający ekran (wielu ludzi tego
nie widzi, a mi przeszkadza) w CRT niż szarość zamiast czerni w LCD,
więc taka przesiadka to była duża ulga.

Szarość to nie problem. Problemem są:

a) wynikające ze skalowania efekty rozmazania ala kredki świecowe
b) wynikające z kompresji mpeg wrażenia pomarszczonej folii
c) wynikające z czegośtam kwadraty zamiast czerni.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-04 11:40:15
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
[...]

włączyłeś tryb rgb?

Data: 2010-02-04 11:52:59
Autor: Cavallino
Jakość obrazu z DVD
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b6aa414$1news.home.net.pl...
[...]

On chyba o jakimś kiepskim divx mówi (albo o kiepskim LCD).

Data: 2010-02-04 13:27:02
Autor: Cavallino
Jakość obrazu z DVD
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

On chyba o jakimś kiepskim divx mówi (albo o kiepskim LCD).

podawał

Może, mam go w kf.
Poza tym nie znam wszystkich tv i divx. ;-)

Data: 2010-02-04 13:51:58
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Cavallino pisze:

podawał

Może, mam go w kf.

czyli podpadł...

Data: 2010-02-04 14:02:06
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Cavallino pisze:
Pewnie zapyskował i nie przeprosił.

;-) ;-) ;-)

Data: 2010-02-05 11:12:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-04 11:40, pawell32 pisze:
[...]

W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
wszystkie są RGB przecie. Nie widzę w menu telewizora żadnego trybu RGB.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-05 13:38:56
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
włączyłeś tryb rgb?

W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
wszystkie sÄ… RGB przecie.

nie wszystkie.

  Nie widzÄ™ w menu telewizora żadnego trybu RGB.

w dvd.

Data: 2010-02-05 15:42:59
Autor: Krzysiak
Jakość obrazu z DVD

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b6c1166$1news.home.net.pl...
[...]

Nie spotkałem jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
który by nie miał aktywnych wyjściowych pinów RGB, w gnieździe SCART.
Nie rozumiem tej Waszej całej dyskusji.....

Data: 2010-02-05 15:47:34
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
W dniu 05.02.2010 15:42, Krzysiak pisze:

Nie spotkałem jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
który by nie miał aktywnych wyjściowych pinów RGB, w gnieździe SCART.
Nie rozumiem tej Waszej całej dyskusji.....

przecież nie ja o to pytałem.

Data: 2010-02-06 22:47:13
Autor: nom
Jakość obrazu z DVD

Użytkownik "Krzysiak" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:hkhapn$j05$1inews.gazeta.pl...
Nie spotkałem jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
który by nie miał aktywnych wyjściowych pinów RGB, w gnieździe SCART.

A Cyberhome 462 testowałeś?
Jak ustawisz w nim tryb progresive scan na wyjście Component to wyjście RGB nie działa. :-)
Co ciekawe obraz po RGB jest lepszy niż po Component na plaźmie Panasonica.

Data: 2010-02-06 23:38:50
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-05 13:38, pawell32 pisze:
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
włączyłeś tryb rgb?
 Nie widzÄ™ w menu telewizora żadnego trybu RGB.
w dvd.

Takoż nie ma. Jedyne co ma do Video to FILM, Cośtam, SMART i SUPER
SMART, ale to steruje kontrastem raczej.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 12:49:37
Autor: MF[PL]
Jakość obrazu z DVD
[...]

Nie napisałeś czym to połączyłeś. Scart (kompozyt, rgb), component czy hdmi. Tutaj może być odpowiedź na Twoje pytanie. Generalnie DVD przez component czy hdmi, czy nawet Scart-RGB powinno wyglądać dosyć przyzwoicie. Musisz wziąć też pod uwagę zawartość samej płyty dvd. Niektóre gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

Data: 2010-02-03 13:00:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Jakość obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 12:49, MF[PL] pisze:
[...]

Eurozłącze, czyli wg Wikipedii Scart.

Tutaj może być odpowiedź na Twoje pytanie. Generalnie DVD przez
component czy hdmi, czy nawet Scart-RGB powinno wyglądać dosyć
przyzwoicie.

A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
ma tylko euro.

 Musisz wziąć też pod uwagÄ™ zawartość samej pÅ‚yty dvd.
Niektóre gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

A standard DVD to nie jest standard i tyle?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 13:04:07
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
ma tylko euro.

nie, ale hdmi to przesył cyfrowy, obraz z tego samego urządzenia
wyglÄ…da lepiej, scart ma ograniczenia

Data: 2010-02-03 13:05:24
Autor: pawell32
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
  SÄ… odtwarzacze DVD z wyjÅ›ciem HD? Mój
ma tylko euro.

nie z hd a z hdmi

Data: 2010-02-03 14:27:18
Autor: shaman
Jakość obrazu z DVD

[...]

Scart to tylko standard złącza.. Przez to złącze może iść zarówno sygnał composite, RGB a nawet s-video. W ustawieniach odtwarzacza DVD powinna być możliwość określenia jaki sygnał ma być puszczony na Scart. Najlepiej jakbyś ustawił RGB. Druga sprawa to odpowiedni kabel. Ja mam 2 kable Scart.. jeden zrobiony własnoręcznie (do DVD) i drugi dostarczony z dekoderem CP. Różnica w obrazie jest tak duża, że przełożyłem swój kabel z DVD do dekodera żeby pozbyć się sunących pionowo grubych pasów. W moim kablu każda żyła ma oddzielny ekran a w tym tanim to nie wiem czy w ogóle jest jakieś ekranowanie.

I jeszcze jedno - jeśli w TV masz więcej wejść Euro, to mogą się różnić funkcjonalnością. Np. w moim TV-CRT są 3 złącza Scart ale tylko jedno przyjmuje sygnał s-video.

Ostatnia sprawa - żeby oceniać jakość obrazu musisz być 100% pewien dobrej jakości materiału na płycie DVD. Najlepiej wziąć jakieś wydanie kolekcjonerskie. Płyty DVD dołączane do gazet mają często jakość gorszą niż kaseta VHS (cyfrowa kompresja = kwadraty).

A to HD występuje w przypadku DVD? Są odtwarzacze DVD z wyjściem HD? Mój
ma tylko euro.

Oczywiście nie ma HD w przypadku DVD. Dlatego wymyślono Blueray :)

PZDR
Shaman

Data: 2010-02-03 16:49:46
Autor: MF[PL]
Jakość obrazu z DVD
[...]

Nie HD a HDMI. Od dosyć dawna można kupić odtwarzacz DVD z tym złączem, a daje ono min możliwość przesłania do TV obrazu progresywnie (bez przeplotu).

 Musisz wziąć też pod uwagÄ™ zawartość samej pÅ‚yty dvd.
Niektóre gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomoże.

A standard DVD to nie jest standard i tyle?

Standard owszem jest, ale standardu "jakości" nie ma. Można dowolną kupę zapisać i wydać na DVD i pewnie z tym masz do czynienia.

Data: 2010-02-03 13:08:19
Autor: Arek
Jako¶æ obrazu z DVD
kupi³em sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
wiedzia³em. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.
Zw³aszcza czarny nie wygl±da jak czarny, a jak mozaika ró¿nych
kwadratów. Wiêc sceny nocne siê ogl±da marnie. Czy to wina odtwarzacza
DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
wspó³pracuj± z DVD?

LG ale jaki ? LCD, Plazma ?
ja kilka dni temu kupi³em Panasonic Plazma 42 cale obraz ¿yleta ,Czerñ jest czerni±
z DVD obraz jest ok z platform C+ i CP obraz ró¿ny zale¿y od kana³u
obraz z karty SDHC 1080p.BluRay.x264 "BAJKA"

Kuba.

Data: 2010-02-04 09:26:53
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Jako¶æ obrazu z DVD
U¿ytkownik MF[PL] napisa³:
Musisz wzi±æ te¿ pod uwagê zawarto¶æ samej p³yty dvd. Niektóre
gazetowe wydania to tragedia i nic im nie pomo¿e.

Nie tylko gazetowe - na DVD "Mi³o¶æ w czasach zarazy" kolory jakie¶ takie sprane, czerñ nie ma g³êbi.

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2010-02-03 13:45:09
Autor: Dominik & Co
Jakość obrazu z DVD
Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

kupiłem sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
wiedziałem. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.

Ja też mam LG, obraz z TV (analogowa kablówka) jest zupełnie
przyzwoity, a z DVD bardzo dobry.

Zwłaszcza czarny nie wygląda jak czarny, a jak mozaika różnych

Zwłaszcza jestem zadowolony z tego, że czarny jest czarny,
nawet gdy sąsiaduje z białym. Ale ja mam byle jaką plazmę ;-)

kwadratów. Więc sceny nocne się ogląda marnie. Czy to wina odtwarzacza
DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
współpracują z DVD?

Ależ współpracują. A nawet wyświetlają bardzo dobry obraz.

--
Dominik (& kÄ…pany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-03 16:51:36
Autor: Ktos
Jako¶æ obrazu z DVD
Hmmmm,
Te¿ kupi³em LG (47H3010) i jestem bardzo zadowolony z jako¶ci obrazu.

Tak w kolejno¶ci:

-HD (H264) -pliki mkv odtwarzane przez port USB telewizora-¿yleta
(BTW: chyba mam wadê wzroku- nie widzê wiêkszej ró¿nicy jako¶ciowej miêdzy
materia³em 720p a 1080p :-)

-tuner SAT (po RGB, nie mam tunera z HDMI)- te¿ dobrze, nawet programy SD.
Wa¿ne, aby by³y z dobrym bitrate i w formacie 16:9.
(wszelkie próby przeskalowania  4:3 to pora¿ka)
Praktycznie, z polskich stacji tylko kilka spe³nia ten wymóg
(np.TVP1,TVP2,paczka TVN)

-p³yty DVD - tutaj tak sobie (te¿ po RGB)- tylko nieliczne p³yty 8.5 GB  z
dobrym materia³em wygl±daj± dobrze.Reszta to padaka- jako¶æ na poziomie
kana³ów typu AXN.

-na koñcu nazieny odbiór analogowy- g³ównie z powodu braku formatu 16:9
nawet na tych audycjach TVP, które via SAT s± emitowane prawid³owo.

Odbiór SAT jest poprawny- w sumie lepiej, ni¿ siê tego mog³em spodziewaæ po
wielu postach. Rozczarowanie p³ytami DVD (byæ mo¿e kwestia odtwarzacza-
prosty, bez HDMI).

Jakość obrazu z DVD