Jako艣膰 obrazu z DVD

Data: 2010-02-03 12:08:16
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
Witam,

kupi艂em sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
wiedzia艂em. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.
Zw艂aszcza czarny nie wygl膮da jak czarny, a jak mozaika r贸偶nych
kwadrat贸w. Wi臋c sceny nocne si臋 ogl膮da marnie. Czy to wina odtwarzacza
DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
wsp贸艂pracuj膮 z DVD?

  dlaczego lg?

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-03 12:11:54
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 12:08, pawell32 pisze:
[...]

Bo mnie nie sta膰 na Sony, a obraz wszystkie maj膮 do bani, to ju偶 nie
epoka CRT niestety.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-03 12:17:25
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

wsp贸艂pracuj膮 z DVD?

 dlaczego lg?

Bo mnie nie sta膰 na Sony, a obraz wszystkie maj膮 do bani, to ju偶 nie
epoka CRT niestety.

m贸w mi tak dalej.
po pierwsze sony mo偶na kupi膰 w podobnej cenie, trzeba tylko poszuka膰.
samsunga tym bardziej. sie膰 w tv chyba nie jest potrzebna, wi臋c modele
bez niej s膮 sporo ta艅sze.
crt by艂y inne, pewnie ale nie wk艂adaj wszystkiego do jednej kieszeni.
myslisz, 偶e czemu odradzam polsat?
wol臋 mie膰 mniej program贸w, ale nie mam zamiaru si臋 wkurza膰 na z艂y obraz.

Data: 2010-02-03 12:34:33
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD
W dniu 2010-02-03 12:17, pawell32 pisze:
[...]

Ty masz naprawd臋 jak膮艣 siln膮 fobi臋. Co ma CP do DVD?

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-03 12:47:43
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

Ty masz naprawd臋 jak膮艣 siln膮 fobi臋.

silnej nie mam.

  Co ma CP do DVD?

odpowiedzia艂em na to w poprzednim temacie.
lg ma dobre tv, ale ma艂e, du偶e to pora偶ka.
nawet ten co c+ daje czy dawa艂a wypada dobrze.

Data: 2010-02-03 12:48:38
Autor: Jingiel
Jako艣膰 obrazu z DVD

crt by艂y inne, pewnie ale nie wk艂adaj wszystkiego do jednej kieszeni.
myslisz, 偶e czemu odradzam polsat?
wol臋 mie膰 mniej program贸w, ale nie mam zamiaru si臋 wkurza膰 na z艂y obraz.

  Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP? Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co na innych paltformach. Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry, eurosport, Discovery. Mozna  wymieniac inne, zerknij na www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

Jingiel

Data: 2010-02-03 12:54:20
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Jingiel pisze:
  >  Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD?

na to wczesniej odpowiedzia艂em. wina tv

Skad wiesz, ze ma CP?
Czlowieku, sporo programow jest branych z tych samych transporderow co na innych paltformach.

tego mi nie m贸w bo wiem. pisa艂em ju偶 na taki zarzut i nie ma 艣cis艂ego
zwi膮zku, zale偶y od dekodera r贸wnie偶.

Cala paczka TVN, TVP1 leci z transpordera cyfry,
eurosport, Discovery. Mozna  wymieniac inne, zerknij na www.kingofsat.com lub www.lyngsat.com to zrozumiesz, ze brednie piszesz.

i co z tego?

Data: 2010-02-03 12:57:36
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Jingiel pisze:

 Nie zauwazyles, ze gosc ma zly obraz z DVD? Skad wiesz, ze ma CP?

bo czytam. w艂a艣nie udawadnia艂 wy偶szo艣c

Data: 2010-02-03 12:51:30
Autor: Robert_J
Jako艣膰 obrazu z DVD
po pierwsze sony mo偶na kupi膰 w podobnej cenie, trzeba tylko poszuka膰.

Ale Przemys艂aw chcia艂 widocznie kupi膰 LG. Zada艂 konkretne pytanie i nie s膮dz臋, 偶eby oczekiwa艂 tego, o czym mu m贸wisz ;-)

Data: 2010-02-03 12:56:15
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Robert_J pisze:
po pierwsze sony mo偶na kupi膰 w podobnej cenie, trzeba tylko poszuka膰.

Ale Przemys艂aw chcia艂 widocznie kupi膰 LG. Zada艂 konkretne pytanie i nie s膮dz臋, 偶eby oczekiwa艂 tego, o czym mu m贸wisz ;-)

ale co mam poradzi膰, je偶eli ma dekoder i dvd (mo偶e nie) tylko z wy
scart?
poza tym takie s膮...

Data: 2010-02-03 13:38:08
Autor: cztery
Jako艣膰 obrazu z DVD
Bo mnie nie sta膰 na Sony, a obraz wszystkie maj膮 do bani, to ju偶 nie
epoka CRT niestety.

A widziales jak swieca plazmy ?
Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

Data: 2010-02-03 15:44:41
Autor: cztery
Jako艣膰 obrazu z DVD
A widziales jak swieca plazmy ?
Tanie LCD (<6kzl) sa niestety mocno gowniane jesli chodzi o jakosc obrazu.

kwestia gustu.

Nie tyle gustu co oczu.
Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Data: 2010-02-03 17:01:42
Autor: Cavallino
Jako艣膰 obrazu z DVD
U偶ytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Tyle 偶e nie wszyscy brandzluj膮 si臋 akurat przy kolorze czarnym.
Niekt贸rzy wr臋cz go nie lubi膮. ;-)

Data: 2010-02-04 11:27:43
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 17:01, Cavallino pisze:
[...]

Tylko, 偶e niekt贸rzy nie s膮 re偶yserami czy c贸艣 w ten dese艅 i nie maj膮
wp艂ywu na to, 偶e w filmach s膮 sceny ciemne.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-03 19:42:07
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
W dniu 03.02.2010 15:44, cztery pisze:
[...]

no to faktycznie oczu, bo ja nie widzia艂em takiej plazmy

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-02-03 19:46:26
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
W dniu 03.02.2010 19:42, pawell32 pisze:
[...]

mo偶e jedn膮, za ok 12000.

Data: 2010-02-06 00:48:58
Autor: z
Jako艣膰 obrazu z DVD
cztery pisze:

Nie tyle gustu co oczu.
Nie widzialem wsrod tanich (czyli ponizej 6kzl) LCDkow takich w ktorych czern jest zblizona do tego co widac na plazmach za ~3 - 4kzl.

Nie mam por贸wnania co do plazm ale mam por贸wnanie z monitorami u偶ywanymi w poligrafii. Nie eizo co prawda ale zno艣ne monitory z matrycami ips lub mva. Po 15 latach w poligrafii oczy jeszcze ok (odpuka膰).
Ba艂em si臋 jak cho..... kupuj膮c lcd fhd 32" sharpa za 2kpln 偶e obraz b臋dzie tragiczny a tu si臋 okaza艂o 偶e jest OK. Sygna艂 sd kabl贸wka i divxy. Oczywi艣cie godzin臋 spedzi艂em na ustawieniach i "kalibracji".

Natomiast za艂ama艂em si臋 jak zobaczy艂em k膮ty na laptopie della za 3kpln.
TRAGEDIA i to b艂yszcz膮ca tragedia. 4-letni 17" Acer TN u偶ywany na paletki bije go na g艂ow臋.

Data: 2010-02-06 22:43:40
Autor: nom
Jako艣膰 obrazu z DVD

U偶ytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hkiapb$e6v$1inews.gazeta.pl...
TRAGEDIA i to b艂yszcz膮ca tragedia. 4-letni 17" Acer TN u偶ywany na paletki bije go na g艂ow臋.

A co masz do Acera? :-)
Ostatnio kumplowi pad艂a Iiyama 17" za kt贸r膮 zap艂aci艂 ze 4 lata temu ponad 1000z艂. Po poszukiwaniach serwis贸wki  okaza艂o si臋, 偶e to jest klon Acera i serwis贸wka od Acera pasuje idealnie. :-)
Ja mia艂em kiedy艣 telefon kom贸rkowy Motoroli i te偶 okaza艂o si臋, 偶e produkuje go Acer.
Ze 2 lata temu mia艂em na testy monitor LCD Acer 19" z pod艣wietlaniem LED, rzadko kt贸ry producent mia艂 takie monitory. Acer w niejednym "markowym" sprz臋cie siedzi. :-)

Data: 2010-02-07 23:54:58
Autor: z
Jako艣膰 obrazu z DVD
nom pisze:

[...]

Do Acera nic nie mam. Taki przyk艂ad monitora kupionego 3-4 lata temu za jak najmniejsze pieniadze. Obraz na nowej dellowej matrycy jest gorszy.
My艣la艂em 偶e skoro tani telewizor 32" mo偶e 艂adnie 艣wieci膰 to laptop "艣redniop贸艂kowy" te偶. Ca艂y czas pisz臋 o kontach widzenia.

PS. A mo偶e sharp w telewizory za 2000 z艂 wk艂ada matryce lepsze ni偶 TN???

Data: 2010-02-09 22:16:06
Autor: nom
Jako艣膰 obrazu z DVD

U偶ytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hkngc5$93v$1inews.gazeta.pl...
"艣redniop贸艂kowy" te偶. Ca艂y czas pisz臋 o kontach widzenia.

A nie o kontach bankowych? ;-)

PS. k膮ty widzenia w matrycy TN s膮 kiepskie, nie wiem jak to si臋 mierzy, ale ka偶dy producent podaje 178*. :-)

Data: 2010-02-10 18:07:32
Autor: z
Jako艣膰 obrazu z DVD
nom pisze:

PS. k膮ty widzenia w matrycy TN s膮 kiepskie, nie wiem jak to si臋 mierzy, ale ka偶dy producent podaje 178*. :-)

Jakiego typu matryce montuje si臋 w telewizorach? Sharp kt贸rego u偶ywam nie wygl膮da mi na TN a kosztuje tylko 2kpln.

Data: 2010-02-03 18:32:48
Autor: Tomy M.
Jako艣膰 obrazu z DVD
Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
Prawda jest taka 偶e perzesiadka z CRT na LCD/plazm臋
zawsze jest bolesna, obecnie g艂贸nie dla tego 偶e
wszystkie te 藕r贸d艂a sygna艂u s膮 do d*py.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-02-03 18:43:52
Autor: Cavallino
Jako艣膰 obrazu z DVD
U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hkcc4r$ohd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Im lepszy TV tym gorszy efekt na ekranie.
Prawda jest taka 偶e perzesiadka z CRT na LCD/plazm臋
zawsze jest bolesna,

Nieprawda, nie zawsze.
Zale偶y z czego na co si臋 przesiadasz.
Zapewniam Ci臋, 偶e mnie bardziej boli migaj膮cy ekran (wielu ludzi tego nie widzi, a mi przeszkadza) w CRT ni偶 szaro艣膰 zamiast czerni w LCD, wi臋c taka przesiadka to by艂a du偶a ulga.

Data: 2010-02-04 11:29:18
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD

W dniu 2010-02-03 18:43, Cavallino pisze:
Zapewniam Ci臋, 偶e mnie bardziej boli migaj膮cy ekran (wielu ludzi tego
nie widzi, a mi przeszkadza) w CRT ni偶 szaro艣膰 zamiast czerni w LCD,
wi臋c taka przesiadka to by艂a du偶a ulga.

Szaro艣膰 to nie problem. Problemem s膮:

a) wynikaj膮ce ze skalowania efekty rozmazania ala kredki 艣wiecowe
b) wynikaj膮ce z kompresji mpeg wra偶enia pomarszczonej folii
c) wynikaj膮ce z czego艣tam kwadraty zamiast czerni.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-04 11:40:15
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
[...]

w艂膮czy艂e艣 tryb rgb?

Data: 2010-02-04 11:52:59
Autor: Cavallino
Jako艣膰 obrazu z DVD
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4b6aa414$1news.home.net.pl...
[...]

On chyba o jakim艣 kiepskim divx m贸wi (albo o kiepskim LCD).

Data: 2010-02-04 13:27:02
Autor: Cavallino
Jako艣膰 obrazu z DVD
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

On chyba o jakim艣 kiepskim divx m贸wi (albo o kiepskim LCD).

podawa艂

Mo偶e, mam go w kf.
Poza tym nie znam wszystkich tv i divx. ;-)

Data: 2010-02-04 13:51:58
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Cavallino pisze:

podawa艂

Mo偶e, mam go w kf.

czyli podpad艂...

Data: 2010-02-04 14:02:06
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Cavallino pisze:
Pewnie zapyskowa艂 i nie przeprosi艂.

;-) ;-) ;-)

Data: 2010-02-05 11:12:27
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD

W dniu 2010-02-04 11:40, pawell32 pisze:
[...]

W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
wszystkie s膮 RGB przecie. Nie widz臋 w menu telewizora 偶adnego trybu RGB.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-02-05 13:38:56
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
w艂膮czy艂e艣 tryb rgb?

W czym? Nie bardzo rozumiem, o jaki tryb RGB chodzi. Telewizory
wszystkie s膮 RGB przecie.

nie wszystkie.

  Nie widz臋 w menu telewizora 偶adnego trybu RGB.

w dvd.

Data: 2010-02-05 15:42:59
Autor: Krzysiak
Jako艣膰 obrazu z DVD

U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4b6c1166$1news.home.net.pl...
[...]

Nie spotka艂em jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
kt贸ry by nie mia艂 aktywnych wyj艣ciowych pin贸w RGB, w gnie藕dzie SCART.
Nie rozumiem tej Waszej ca艂ej dyskusji.....

Data: 2010-02-05 15:47:34
Autor: pawell32
Jako艣膰 obrazu z DVD
W dniu 05.02.2010 15:42, Krzysiak pisze:

Nie spotka艂em jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
kt贸ry by nie mia艂 aktywnych wyj艣ciowych pin贸w RGB, w gnie藕dzie SCART.
Nie rozumiem tej Waszej ca艂ej dyskusji.....

przecie偶 nie ja o to pyta艂em.

Data: 2010-02-06 22:47:13
Autor: nom
Jako艣膰 obrazu z DVD

U偶ytkownik "Krzysiak" <xxx@xxx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hkhapn$j05$1inews.gazeta.pl...
Nie spotka艂em jeszcze odtwarzacza DVD (nawet f-my "krzak"),
kt贸ry by nie mia艂 aktywnych wyj艣ciowych pin贸w RGB, w gnie藕dzie SCART.

A Cyberhome 462 testowa艂e艣?
Jak ustawisz w nim tryb progresive scan na wyj艣cie Component to wyj艣cie RGB nie dzia艂a. :-)
Co ciekawe obraz po RGB jest lepszy ni偶 po Component na pla藕mie Panasonica.

Data: 2010-02-06 23:38:50
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Jako艣膰 obrazu z DVD

W dniu 2010-02-05 13:38, pawell32 pisze:
Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
w艂膮czy艂e艣 tryb rgb?
 Nie widz臋 w menu telewizora 偶adnego trybu RGB.
w dvd.

Tako偶 nie ma. Jedyne co ma do Video to FILM, Co艣tam, SMART i SUPER
SMART, ale to steruje kontrastem raczej.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Jako艣膰 obrazu z DVD