Jako艣膰 obrazu z DVD

Data: 2010-02-03 13:45:09
Autor: Dominik & Co
Jako艣膰 obrazu z DVD
Przemys艂aw Adam 艢miejek rzecze:

kupi艂em sobie telewizor LG i obraz z telewizji mam do bani, ale to
wiedzia艂em. Niestety obraz z DVD jest jeszcze bardziej do bani.

Ja te偶 mam LG, obraz z TV (analogowa kabl贸wka) jest zupe艂nie
przyzwoity, a z DVD bardzo dobry.

Zw艂aszcza czarny nie wygl膮da jak czarny, a jak mozaika r贸偶nych

Zw艂aszcza jestem zadowolony z tego, 偶e czarny jest czarny,
nawet gdy s膮siaduje z bia艂ym. Ale ja mam byle jak膮 plazm臋 ;-)

kwadrat贸w. Wi臋c sceny nocne si臋 ogl膮da marnie. Czy to wina odtwarzacza
DVD czy po prostu nowe telewizory tak samo jak z SD, tak samo nie
wsp贸艂pracuj膮 z DVD?

Ale偶 wsp贸艂pracuj膮. A nawet wy艣wietlaj膮 bardzo dobry obraz.

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Jako艣膰 obrazu z DVD