Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.

Data: 2009-07-20 08:32:47
Autor: Paweł
Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:h3o96r$oko$1inews.gazeta.pl...
A sąd zrobił taki fantastyczny kolejny krok w umacnianiu buraczanej republiki policyjnej.
Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

Policjant na służbie nie może się bać używać broni.
To bandyci mają się bać, że ktoś może ich zastrzelić.

O zdarzeniu w Poznaniu można powiedzieć nieszczęśliwy splot okoliczności. Ale polskie prawo i tak jest dla policji wyjątkowo restrykcyjne w porównaniu do Europy zachodniej czy USA.
A nie są to chyba państwa policyjne?

Rozumiem, że wolałbyś by policjantowi można było naubliżać, nasikać do butów, a jedyne jego uprawnienie to pogłaskać Cię po główce?

--
Paweł

Data: 2009-07-20 10:03:07
Autor: Arek
Paweł pisze:
Policjant na służbie nie może się bać używać broni.

Dobrze - napisz mi to zdanie i powiedz je na głos:

"Policjant na służbie ma się nie bać zastrzelić mojego dziecka."

To bandyci mają się bać, że ktoś może ich zastrzelić.

Bredzisz. Pokazujesz tylko jak masz wyprany mózg przez policyjne buraczane państwo. :(

O zdarzeniu w Poznaniu można powiedzieć nieszczęśliwy splot okoliczności. Ale polskie prawo i tak jest dla policji wyjątkowo restrykcyjne w porównaniu do Europy zachodniej czy USA.
A nie są to chyba państwa policyjne?

USA to państwo na wskroś policyjne i bandyckie.
A o europejskich państwach to jakich niby mówisz?

Rozumiem, że wolałbyś by policjantowi można było naubliżać, nasikać do butów, a jedyne jego uprawnienie to pogłaskać Cię po główce?

Tak właśnie powinno być. Policjant powinien chronić ludzkie życie,
a nie bawić się w strzelaniny na ulicach pełnych ludzi.
Ma chronić ludzkie życie a nie rozstrzeliwać niewinnych ludzi bo stoją/siedzą/leżą obok jakiegoś poszukiwanego.
Łapiesz to, czy też dalej uważasz,że Twoje życie, Twojego dziecka,
ukochanej jest mniej warte niż ambicje i żądza kasy i awansu  byle krawężnika?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.