Jakoś nikt nie zaczyna to może ja....

Data: 2010-10-23 20:47:46
Autor: Grzegorz
Jakoś nikt nie zaczyna to może ja....
Witam

Przepowiadają że nadchodząca zima przyniesie czteroletnie opady śniegu.
A jesli tak to wypada zmienić opony.
Tak sobie przeszukując propozycje natrafiłem na opony Gislaved
Model: EURO*FROST 3 SILICA 195/65R15 91 T

Jeden zestaw właśnie zajeździłem, dokładnie taki rozmiar, na ciężkim aucie.

Moje obserwacje :

1. Na suchym asfalcie znikają w oczach .....
2. Tendencja do ząbkowania na cięższych autach.
3. Gorsze od Nord-Frost 2.
4. Głośne

Teraz mam Nokiany, ale nie testowane jeszcze na śniegu. Na suchym i na mokrym Nokiany są lepsze.

Ja już Gislaveta nie kupię, ale jak chcesz to testuj ;-) !
--
Grzegorz

Jakoś nikt nie zaczyna to może ja....