Jakoś wykonania tesli

Data: 2018-10-28 17:08:03
Autor: Mateusz Bogusz
Jakoś wykonania tesli
Ktoś tutaj porównuje jakość wykonania modeli Tesli z lanosem. A ja tutaj przeczytałem, zgoła coś innego - https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/jeździłem-teslą-model-3-już-rozumiem-dlaczego-tylu-ludzi-chce-ją-mieć/ar-BBOLEY0?ocid=spartanntp#page=3

"Model w salonie był ładnie poskładany, przerwy między elementami były równe, uszczelki - przylegały prawidłowo. Pooglądałem zawiasy, wykończenie listewek ozdobnych spasowanie fragmentów lusterek - nie było się do czego przyczepić."

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-10-28 21:46:05
Autor: Marek S
Jakoś wykonania tesli

[...]

Miałeś okazję osobiście to sprawdzić? Śmiem wątpić. Oto moje spostrzeżenia odnośnie Tesli z serii S, więc innej, ale nie powinno mieć znaczenia dla dyskusji. Wybrałem te negatywne jedynie.

- Bardzo ładne wykończenie pod warunkiem, że się je tylko ogląda.
- Plastik obity cienką skórą daje wrażenie siedzenia w pudełku.
- Mocowania podłokietników na drzwiach uginają się przy dociąganiu. Oczywiście nie trzeba dociągać bo drzwi same się domykają ale nie o to chodzi. Chodzi o brak solidności.
- Brak wytłumienia. Producent wychodzi z założenia, że silnik elektryczny nie hałasuje więc nie będzie w to wchodził. W konsekwencji słychać wszystkie odgłosy z zewnątrz: inne samochody, hałasy toczenia, nawet rozmowy ludzi. Nie ma takiego efektu, że zamykasz drzwi i robi się cisza - co jest standardem w luksusowych autach a i w mniej luksusowych też nierzadko.
- Jasna tapicerka (jeśli taką wybierzemy) jest nie do doczyszczenia. Parę razy usiądziesz w jeansach i masz sporo roboty potem. Nie wiem - koc sobie należy podkładać pod tyłek, czy co?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-28 15:05:59
Autor: Bolko
Jakoś wykonania tesli
W dniu niedziela, 28 października 2018 21:46:13 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

> "Model w salonie był ładnie poskładany, przerwy między elementami były > równe, uszczelki - przylegały prawidłowo. Pooglądałem zawiasy, > wykończenie listewek ozdobnych spasowanie fragmentów lusterek - nie było > się do czego przyczepić."

> [...]
To zależy od klienta
Kiedyś miałem okazje być na Auto Moto Show w Chicago.
Wsiadłem do Dodge Magnum
Na siedzeniu obok siadł jakiś gość i jego słowa
"jaki piękny"
A mi z cinquecento przypominał w srodku.

Data: 2018-10-29 23:59:52
Autor: Marek S
Jakoś wykonania tesli
W dniu 2018-10-28 o 23:05, Bolko pisze:

[...]

Amerykańskie auta zupełnie ignorują jakość wnętrza. Nie można tego porównywać do europejskich. Głównie to miałem na myśli. Tu przykład wypowiedzi kolekcjonera aut amerykańskich:

https://youtu.be/LG9isl95aIc?t=950

Tesla to również amerykańskie auto - czyli świetny silnik i osiągi a wnętrze a'la cinquecento, ale w wersji eksportowej ;-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-29 09:11:24
Autor: Myjk
Jakoś wykonania tesli
Sun, 28 Oct 2018 17:08:03 +0100, Mateusz Bogusz
Ktoś tutaj porównuje jakość wykonania modeli Tesli z lanosem.

Ale której Tesli, bo w artykule mowa o T3 a te opinie zapewne były o TS na którym się uczyli robić samochody.

--
Pozdor
Myjk

Jakoś wykonania tesli