Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

Data: 2010-09-10 13:52:54
Autor: Technolog
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
Za Wykop.pl (tekst nie mój)

http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/

WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ WIELKICH KONCERNÓW!

MOJA HISTORIA

W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM. Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km. Dziś po 3 latach użytkowania i stanie licznika na poziomie 135 tys. km w aucie wysiadło praktycznie wszystko to co najważniejsze. 1. Turbosprężarka - urwany wirnik, koszt wymiany 2500 zł (regenerowana oczywiście). Opis problemu : podczas wyprzedzania pojazdu mogło się zdarzyć, że komputer automatycznie przełączył auto w tryb awaryjny gdzie diametralnie traciło moc, żeby nie uszkodzić podzespołów ( o życiu podróżujących jakoś nie pomyślano )

2. Pompowtryskiwacze - koszt jednego to 2500 zł w serwisie. Na aukcjach można trafić używki w cenie 500-1000 zł. Właśnie dzisiaj wysiadł mi drugi.

3. Immobilizer - auto ma czasami cholerne problemy z odpalenie, kierownica się blokuje, brak napięcia w stacyjce. Problem jest ze sterownikiem. Koszt wymiany ok. 4000 zł w seriwsie.

4. Pompa olejowa - wycieranie się napędu pompy olejowej to też jedno z wad fabrycznych tego pojazdu. Mechanik poinforował mnie podczas naprawy turbo, że u mnie ten problem już jest i że trzeba będzie to naprawić. Koszt rzędu kilku tysięcy złotych.

Po co to piszę ?
1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co już spartoliła.

Oto mail od osoby która ma zamiar zając się tą sprawą. Panie Wojciechu!

Super! To jest juz nas trzech. Prosze "rozkecać" temat. Ja dzis zalatwilem artyku w "Auto Swiat" i w TVN. Umowiony jestem tez prawnikiem ws. pozwu zbiorwego (to nowy instrument) oraz mam wycene probek paliwa (poniżej).

Myslę, ze bedziemy musieli zalozyć specjalna strone oraz stowarzyszenie. Ja sie tym zajmę. Poniewaz wszystko jest w fazie embrionalnej, prosze o podanie do Panu szerszych namiarów (telefon, info czy samochod jest na firmę, co sie w nim dokladnie stało, etc).

Mnie znajdzie Pan pod tym mailem oraz pod telefonem 607 108 *** i pod adresem wydawnictwa www.infomarket.edu.pl Ja wydaje pisma o sprzecie AGD i wysle tez zapytanie w sprawie pomop SIEMENSA - to wkrotce. Tymczasem, prosze poinformować na forach i wszedzie, gdzie sie tylko da i gdzie Pan moze, ze taka akcje robimy.

Niech wszyscy sla maile do mnie. Ja w poniedzialek posadze w firmie specjalną osobę od tego "tematu" i do konca m-ca organizacyjnie zaczne dzialń. Wku***** mnie tak, ze odwrotu juz nie ma. Proszę mnie wspierać i innych przekonywac. Oni wala w ch... (co dzis ustalilem z wieloma
rzeczoznwcami) do potegi 4! Bedzie problem z udowdnieniem, ale nie mozmy sie poddać. Zreszta ja wykupie pare reklam tez w róznych pismach.

Poki co musimu liczyc na nasz maly "zaczyn", ale wkrotce po moich dzialanich beda dziesiatki jesli nie setki osob.

Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

Data: 2010-09-10 13:57:37
Autor: Lewis
W dniu 2010-09-10 13:52, Technolog pisze:

Po co to piszę ?
1. Ponieważ takich osób jak ja jest tysiące w Polsce i na świecie.
2. Firma Volkswagen chowa głowę w piach i nie robi nic aby naprawić to co
już spartoliła.

Ale te same problemy mają/będą mieli ludzie z tymi silnikami w całej rodzinie VAG ;) Tak tak passat w TDi to szczyt marzeń ;) Powodzenia ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-09-11 09:30:47
Autor: Sklavin

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6d6fj$vp9$1@news.onet.pl...

 Tak tak passat w TDi to szczyt marzeń ;)

Taaaak, gdzie nawet widziałem postulat aby Polska zmieniła "PL" na "TDI" na tablicach rejestracyjnych.
Wiele jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim naród oprzytomnieje jednak szczerze powiedziawszy niespieszno mi do tego. W sytuacji gdy Kowalski z Nowakiem zabijają się aby wyprzedzić jeden drugiego przy łapaniu oszpachlowanej klekoczącej okazji zza zachodniej granicy ci co rozsądniejsi mają zawsze ciekawą ofertę za sensowne pieniądze.

Data: 2010-09-14 01:20:40
Autor: BearBag
[...]

Nie twórz historii na podstawie jednego silnika 2.0TDI który jest
najgorszym tworem od czasów benzyniaka 1.0 12V montowanego w corsach B
i C.
Stare 1.9TDI psuło sie jakoś 15 razy rzadziej i dlatego w PL stworzyła
sie taka moda na te TDIki. Prawda że te obecnie sprowadzane to już w
95% kompletne padaki bo nic innego zza granicą  (powyzej 8lat) nie
zostało ale nie mozna pisać ze kupowanie auta z kazdym silnikiem TDI
to głupota.
Osobiscie tez wolałbym benzyne jako uzywke bo mimo spalania o 2l
wiecej na setke zaoszczedzi sie na naprawach czasem 3 razy tyle. Tylko
że ludzie w tym kraju o tym zapominają.

Data: 2010-09-10 14:05:08
Autor: kml
Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał w wiadomości news:1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg40tude.net...

Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

Nie pomożecie bo nie macie TDI z Rzeszy. Ci co mieli używki błyskawicznie się nich wymeldowali i nauczeni tym doświadczeniem nie kupują nowych produkcji niemiaszków. Poza tym co chcecie zwojować pisząc pozew zbiorowy dotyczący awaryjności _UŻYWANYCH_ samochodów?

kml

Data: 2010-09-10 14:08:37
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-10 14:05, kml pisze:
Nie pomożecie bo nie macie TDI z Rzeszy. Ci co mieli używki
błyskawicznie się nich wymeldowali i nauczeni tym doświadczeniem nie
kupują nowych produkcji niemiaszków.

a co mają kupować? wszystko się sypie a to, że vw trochę dał ciała no cóż każdemu się trafi. Z niemieckich produkcji bardzo dobrze wypada astra H z silnikiem fiata bardzo udane połączenie.

  Poza tym co chcecie zwojować pisząc

pogadać sobie i nic więcej.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-10 14:28:00
Autor: news-gazeta
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/

WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
WIELKICH KONCERNÓW!

MOJA HISTORIA

Normalna sprawa.
Te wszystkie VW, Audi i Ople to najgorsze gowno jakie jezdzi po drogach.
Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie tanie sa.
No i potem sie dziwic ze to najbardziej kradzione auta - ciekawe dlaczego, he he...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-09-10 14:30:06
Autor: Lewis
W dniu 2010-09-10 14:28, news-gazeta pisze:

Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie
tanie sa.

Tanie... audi...  dobry dowcip, właśnie za cenę dobrze wyposażonego audi kupisz dwa inne auta podobnie wyposażone w podobnym wieku albo jedno połowę młodsze.

Data: 2010-09-10 20:59:13
Autor: Pan Piskorz
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

Nie pomogę. Powiem tylko, że miałem skodę 4 lata, miała kilka drobnych (bez zatrzymania na drodze) awarii i dokuczliwości. Uznałem ją za max bezawaryją.

Kolejne, drugie nowe, auto hyundai nie spaliło przez 2 lata nawet żarówki, zapala za każdym razem. Serwis tańszy niż w warsztatach skody.

Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować we wzornictwie.
P.

Data: 2010-09-10 21:03:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i6dv65$o67$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem że zdanie o Skodzie zmieniłeś? ;-)

Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować we wzornictwie.

Ja podobnie, o ile Kia nie podpadnie przez oszczędności gwarancyjno-turbinowe.

Data: 2010-09-11 06:38:19
Autor: kml
[...]

Przez przypadek mam koreańskie auto, stary model i jest nparawde bardzo dobrze jeżeli chodzi o usterki - w zasadzie wymieniam rzeczy, które mają tyle lat co samochód i nic poza tym. Ceny części na poziomie rowerowym. Jedyna usterka uziemiająca samochód to aku, z pierwszego montazu wymieniony po ponad 8 latach.

Przy zmianie samochodu będę myślał o nastepnym koreańcu o ile będzie model z segmentu jaki chce mieć. Niestety teraz nie ma
:(

kml

Data: 2010-09-11 10:18:14
Autor: Irokez
[...]

Trzeba było kupić Alfa Romeo. Rankingi się diametralnie widzę zmieniły ;)

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-09-11 19:26:18
Autor: PL
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

Data: 2010-09-11 18:43:27
Autor: to
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
begin PL
polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

To już nudne jest, gość kupił Paska ze sporym przebiegiem (czy chociaż pewnym?), nieznaną historią i mu się popsuł. Straszne. Dramat. --
ignorance is bliss

Data: 2010-09-11 20:06:45
Autor: kml

Użytkownik "PL" <usenet2001@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6ge3s$6dg$1inews.gazeta.pl...
polecam poczytac o 2.0 TDI na http://vwszrot.pl/

Fajniejsze było http://www.bmwluksusowatandeta.pl ale nie działa i nie widzę kopi tej strony :(

kml

Data: 2010-09-11 21:57:59
Autor: MM
Dnia 11-09-2010 o 20:06:45 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

[...]

Jest kopia :)
http://web.archive.org/web/20070223215554/www.bmwluksusowatandeta.pl/LuksusowaTandeta.htm

czcionka biała..

Data: 2010-09-13 23:19:18
Autor: Michał
MM <kontogrupz@gazeta.pl> napisał(a):

> Fajniejsze było http://www.bmwluksusowatandeta.pl ale nie działa i nie  > widzę kopi tej strony :(

> [...]

Ooo fajne auto :)
Jak działało poziomowanie i dynamic drive w BMW e65 ?

pozdrawiam.

Data: 2010-09-13 22:34:01
Autor: topek
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
W dniu 2010-09-10 13:52, Technolog pisze:
Za Wykop.pl (tekst nie mój)
cut
Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.
Pewnie kolejny passat zlozony z trzech po dziadku co jezdzil tylko do kosciola i po frische Brötchen/Semmeln.

Ja kupilem 3 letniego passata z 1.9 TDI 130km ze 180.000 przebiegu (oryginalnego).
Od 4 lat nic.
A nie. Napinacz paska poszedl.
Poza tym tankuje i zmieniam oleje/hamulce.
Ostatnio bylem na weekend we wloszech.
Poniewaz w Austrii duzo remontow (czesto do 80 i 60) to wykrecilem srednia 6,1 L / 100km a mam automatyczna skrzynie.

Przecietnie do PL wykrecam 6,5L / 100

Na komputrze przynajmniej tak pokazuje. NIgdy nie mierzylem od tankowania do tankowania.

Ja jestem zachwycony paskiem narazie.
Jedyne co, to ma ch*jowe siedzenia. Twarde i niewygodne.

Choc o 2.0 TDI (pierwszych latach produkcji) mozna poczytac duzo negatywnego.

O kazdej marce/modelu mozna taki post napisac.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-09-13 23:13:20
Autor: Michał
Technolog <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał(a):
[...]

Yyyyyyyyy.....

Gość zrobił 70kkm i się kilka rzeczy popsuło,
Czy to nie jest normalne że pro odrobinie pecha się tyle albo więcej psuje ?

czy tylko ja jestem przyzwyczajony do renault ;)

z tego co widzę to się nawet nie popsuło nic co by zatrzymało auto (już jadące ;) ).

pozdrawiam.

Data: 2010-09-14 17:10:51
Autor: kamil
"Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> wrote in message news:1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg40tude.net...
[...]

Tzn. przejechalo 65tys km, czy licznik wskazywal 65tys km? Bo to dwie rozne sprawy i rownie dobrze mogl miec natluczone piec razy wiecej i po prostu sypac sie z racji przebiegu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-14 19:37:30
Autor: Irokez
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:i6o6qc$hgk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jednak coś w tym jest i ten silnik kończy marnie wyjątkowo szybko. Chyba w "kredensie" więcej wytrzymywał
http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.0

--
Irokez

Data: 2010-09-17 18:10:58
Autor: Jurand
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
[cut]

Całą historyjkę można sobie wsadzić w buty. Po pierwsze nie wiadomo czy facet kupił Passata z faktycznym przebiegiem 65 tysięcy, czy przebiegiem lekko poprawionym. Nie wiadomo kto to i gdzie naprawiał, nie wiadomo jak często dokonywano wymian oleju, nie wiaddomo w jakim stylu auto było eksploatowane (być może pełny but na zimnym silniku), itp.
Silniki 2.0 TDI mają jedną podstawową wadę związaną z napędem pompy olejowej i od problemów, nie usuniętych w porę, z tym napędem, powstają inne awarie, wynikające z niedosmarowania silnika.

Jurand.

Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.