Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

Data: 2010-09-10 14:28:00
Autor: news-gazeta
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/

WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
WIELKICH KONCERNÓW!

MOJA HISTORIA

Normalna sprawa.
Te wszystkie VW, Audi i Ople to najgorsze gowno jakie jezdzi po drogach.
Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie tanie sa.
No i potem sie dziwic ze to najbardziej kradzione auta - ciekawe dlaczego, he he...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-09-10 14:30:06
Autor: Lewis
W dniu 2010-09-10 14:28, news-gazeta pisze:

Nie wiem dlaczego ludzie tak to kupuja, chyba tylko dlatego ze takie
tanie sa.

Tanie... audi...  dobry dowcip, właśnie za cenę dobrze wyposażonego audi kupisz dwa inne auta podobnie wyposażone w podobnym wieku albo jedno połowę młodsze.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.