Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

Data: 2010-09-10 20:59:13
Autor: Pan Piskorz
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.

Nie pomogę. Powiem tylko, że miałem skodę 4 lata, miała kilka drobnych (bez zatrzymania na drodze) awarii i dokuczliwości. Uznałem ją za max bezawaryją.

Kolejne, drugie nowe, auto hyundai nie spaliło przez 2 lata nawet żarówki, zapala za każdym razem. Serwis tańszy niż w warsztatach skody.

Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować we wzornictwie.
P.

Data: 2010-09-10 21:03:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i6dv65$o67$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem że zdanie o Skodzie zmieniłeś? ;-)

Kolejne auto też kupię koreańskie, zwłaszcza, że one zaczynają przodować we wzornictwie.

Ja podobnie, o ile Kia nie podpadnie przez oszczędności gwarancyjno-turbinowe.

Data: 2010-09-11 06:38:19
Autor: kml
[...]

Przez przypadek mam koreańskie auto, stary model i jest nparawde bardzo dobrze jeżeli chodzi o usterki - w zasadzie wymieniam rzeczy, które mają tyle lat co samochód i nic poza tym. Ceny części na poziomie rowerowym. Jedyna usterka uziemiająca samochód to aku, z pierwszego montazu wymieniony po ponad 8 latach.

Przy zmianie samochodu będę myślał o nastepnym koreańcu o ile będzie model z segmentu jaki chce mieć. Niestety teraz nie ma
:(

kml

Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.