Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

Data: 2010-09-13 22:34:01
Autor: topek
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
W dniu 2010-09-10 13:52, Technolog pisze:
Za Wykop.pl (tekst nie mój)
cut
Mam nadzieje, że pomożecie naszej akcji.
Pewnie kolejny passat zlozony z trzech po dziadku co jezdzil tylko do kosciola i po frische Brötchen/Semmeln.

Ja kupilem 3 letniego passata z 1.9 TDI 130km ze 180.000 przebiegu (oryginalnego).
Od 4 lat nic.
A nie. Napinacz paska poszedl.
Poza tym tankuje i zmieniam oleje/hamulce.
Ostatnio bylem na weekend we wloszech.
Poniewaz w Austrii duzo remontow (czesto do 80 i 60) to wykrecilem srednia 6,1 L / 100km a mam automatyczna skrzynie.

Przecietnie do PL wykrecam 6,5L / 100

Na komputrze przynajmniej tak pokazuje. NIgdy nie mierzylem od tankowania do tankowania.

Ja jestem zachwycony paskiem narazie.
Jedyne co, to ma ch*jowe siedzenia. Twarde i niewygodne.

Choc o 2.0 TDI (pierwszych latach produkcji) mozna poczytac duzo negatywnego.

O kazdej marce/modelu mozna taki post napisac.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.