Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.

Data: 2010-09-14 17:10:51
Autor: kamil
Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.
"Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> wrote in message news:1g5uo3yb8fujq$.7ajncr3h2e88.dlg40tude.net...
Za Wykop.pl (tekst nie mój)

http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/

WYKOPOWICZE PROSZĘ POMÓŻCIE! CZAS SKOŃCZYĆ Z NIEUCZCIWOŚCIĄ I AROGANCJĄ
WIELKICH KONCERNÓW!

MOJA HISTORIA

W 2007 r. postanowiłem swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na
zakup samochodu. Wybór padł na samochód VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 140 KM.
Nie wiedziałem wtedy, że będzie to najgroszy zakup w moim życiu. Auto
wyprodukowane było w 2005 r. i posiadało przebieg 65 tys km.

Tzn. przejechalo 65tys km, czy licznik wskazywal 65tys km? Bo to dwie rozne sprawy i rownie dobrze mogl miec natluczone piec razy wiecej i po prostu sypac sie z racji przebiegu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-14 19:37:30
Autor: Irokez
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:i6o6qc$hgk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jednak coś w tym jest i ten silnik kończy marnie wyjątkowo szybko. Chyba w "kredensie" więcej wytrzymywał
http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.0

--
Irokez

Jakość Passata 2.0 TDI z 2005r.